Ara

ClinicalKey Students

Plataforma d’aprenentatge interactiu que conté milers de publicacions i recursos de l’àrea de medicina. Dóna suport a estudiants i professors i ajuda a desenvolupar la pràctica clínica dels futurs professionals mèdics amb diferents eines d’estudi col·laboratiu.

Diccionario de filosofía José Ferrater Mora

Versió electrònica del Diccionario de filosofía José Ferrater Mora de filosofia, amb més de 4.000 entrades. Es tracta de la versió en línia de la sisena edició en paper (1979), que incorpora les actualitzacions de Josep Maria Terricabras a la setena edició (1994) i també amb actualitzacions digitals.

El Derecho. Llibres electrònics

Accés al text complet de 16 llibres jurídics de l’editorial El Derecho/Lefevre.

Digitalia. Lingüística i filologia

Accés al text complet de llibres de la col·lecció “Lingüística y Filología” del portal Digitalia. Inclou llibres de gramàtica, ELE (Español como Lengua Extranjera), història de la llengua, lexicologia, i lingüística, amb predomini d’estudis sobre la llengua castellana.

Enclave/RAE

Plataforma de la Real Academia Española (RAE) que reuneix tots els seus recursos en línia i ofereix eines avançades (diccionaris, corpus, consultes lingüístiques, etc.).

EU Law Life

Plataforma d’informació digital dedicada a la promoció i la recerca en dret de la Unió Europea.

Ingebooks. Llibres electrònics

Ampliació de la col·lecció amb la subscripció de quatre manuals de bibliografia recomanada.

JOVE

Videorevista científica revisada per parells (peer review). Conté articles de caràcter experimental sobre pràctiques metodològiques i de laboratori, de l’àmbit de les ciències experimentals i de la salut.

The New York Times

OECD iLibrary

Accés als llibres, revistes, documents i estadístiques  de l'Organisation for Economic Cooperation and Development (OECD).

Panamericana. Llibres electrònics

Ampliació de la col·lecció amb la subscripció de quatre manuals de medicina  que són bibliografia recomanada.

Pressreader

Plataforma de lectura de premsa digital. Inclou diaris com The Guardian, The Independent, Daily Mirror, Libération, Le Figaro, Corriere della Sera, The Washington Post, USA Today, Los Angeles Times o El Periódico.

El Punt Avui

Refinitiv Workspace

Banc de dades estadístiques que proporciona informació actualitzada i personalitzable sobre dades financeres, indicadors econòmics d’empreses, estimacions financeres, notícies i més. Té una àmplia cobertura de dades actuals i retrospectives a escala internacional.