Campus del Poblenou

Durant el curs 2020-2021, s'han continuat les accions de transformació dels espais derivats del projecte de l'àrea Tallers. Durant aquest curs, s'ha actuat sobre els espais de projecció i d'exposició següents:

• Espai expositiu exterior, situat al passadís de comunicació entre les zones de Cotreball i Pluja d'Idees, equipat amb una pantalla de 82 polzades i sistema de so, i sistema de projecció de continguts institucionals.
  • Sala de projecció interior, amb capacitat per a 33 butaques i equipament de projecció de gamma professional: projector Ultra-4K, sistema de so Dolby 9.1 i aïllament acústic.

Campus de la Ciutadella

S'han equipat dues sales de reunions amb un sistema de videoconferència professional: una a la torre de la Biblioteca i una altra a Mercè Rodoreda. També s'han comprat dos equips més per habilitar dos espais nous.

Campus del Mar

S’ha renovat el sistema de videoconferència a l’aula 61.109. L’antic sistema Polycom ha estat substituït per una càmera robotitzada amb el corresponent sistema de captació de so.

S’ha dotat l’aula 61.210 de l’equipament necessari per poder fer lectures de tesis en format presencial i híbrid (presencial i en línia). Aquest espai, totalment equiparable als seus equivalents als altres campus, permet també enregistrar els esdeveniments fets.

Millores a la sala de simulació clínica: s’ha modificat el sistema de captació de so de les dues sales, així com també el de megafonia. Així mateix, s’ha millorat la disposició de l’electrònica amb un nou rack a la sala de control i la resituació de les càmeres.

Què és la sala de simulació?

El 18 de maig del 2018 es va posar en marxa al Campus Universitari Mar una sala de simulació clínica, on es permet l’aprenentatge en un entorn multidisciplinari, en el qual l'estudiant és el responsable del maneig del cas en unes condicions similars a les reals. Els nous espais consisteixen en dues aules de simulació i una sala de control, en les quals es poden simular els escenaris següents: sala de parts i nounats, quiròfan i reanimació, urgències i unitat de cures intensives (UCI), hospitalització convencional i atenció primària de salut.