• Participació de Sílvia Losa a la "Mesa de debate sobre derechos de autoría y acceso a la cultura", dins de la trobada esLibre, el 18 de setembre del 2020.

• Participació de Maria Parras a la taula rodona "Intel·ligència d'eixam a les universitàries: logística, comunicació instantània i gamificació", que es va celebrar dins del Seminari d'Experiències del COBDC, el dia 16 de desembre del 2020.

• Participació de Sílvia Losa a les Jornadas sobre la Aplicación de la Directiva Europea sobre Propiedad Intelectual, organitzades per la Universitat Complutense de Madrid del 24 al 28 maig del 2021. La seva participació va ser en una taula rodona sobre mineria de dades.

• Anna Casaldàliga i Marina Losada van impartir una sessió en línia a les responsables de la Biblioteca de la Universitat Pública de Navarra sobre els serveis de suport a la gestió de les dades a la Biblioteca de la UPF, el dia 3 de juny del 2021.