El febrer del 2019 es va engegar la setena convocatòria de Doctorat Industrial (DI2019), vigent fins al mes de desembre del 2019.

El Pla de Doctorats Industrials, gestionat per l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), compta amb el suport de la UPF, de la resta d'universitats catalanes i del món empresarial, per afavorir la transferència de coneixement al sector productiu.

La Universitat Pompeu Fabra ha sol·licitat en la convocatòria del DI-2019 sis ajuts de Doctorat Industrial, els quals li han estat concedits. També participa en tres projectes de doctorat industrial més, com a universitat on es matriculen els doctorands, però sense rebre finançament. Els ajuts corresponen als projectes universitat-empresa següents:

Doctorat en Biomedicina-Empresa: S-BIOMEDIC

Modalitat d'ajut: específic

Import: 8.472 euros (doctorand)

Investigador: Marc Güell

Projecte: "Rational design of Cutibacterium acne strains by non GMO techniques, for the use in skin microbiome modulation"

Doctorat en Biomedicina-Empresa: Proteodesign

Investigador: Marc Güell

Projecte: "Mètodes basat amb inteïnes per teràpia genètica"

Doctorat en Biomedicina-Empresa: Flomics Biotech, SL

Investigadora: Esther Lizano

Projecte: "Next generation liquid biopsy with circulating RNA for the early detection of complex diseases"