(Juliol del 2020)

Mesa del Claustre

President

Jaume Casals Pons, rector.

Vocals

En representació dels professors doctors amb vinculació permanent a la Universitat: Núria Boada Centeno, José Luis Codina Bonilla i Josep Sandiumenge Farré.

En representació dels professors lectors, professors visitants, personal investigador propi o vinculat i professors emèrits: Hafid Laayouni el Alaoui.

En representació dels estudiants: Aida Celemin Fuertes i Aloma Serra Puntí.

En representació del personal d'administració i serveis: Aitor Santiago Canal Cases.

Secretari

Pere Torra Pla, secretari general.

Claustre

Vocals

Membres nats

Jaume Badia Pujol, Jordi Balló Fantova, Anna Maria Caballé Martorell, Jaume Casals i Pons, Josep M. Castellà Lidon, David Comas Martinez, José Delgado Ribas, Anna Maria Espunya Prat, José Fernández-Cavia, Walter Garcia Fontes Badanian, Joaquin Gea Guiral, Sergi Jorda Puig, Enric Peig Olivé, Joan Pico Junoy, Miquel Salvador Serna, David Sancho Royo, Daniel Serra de la Figuera, Sergi Rorner Castells i Pere Torra Pla.

Professors doctors amb vinculació permanent a la Universitat

Joaquim Albareda Salvado, Berta Alsina Español, Victoria Alsina Keith, Coloma Allester Nicolau, Miquel Berga Bague, Francesc Posas Garriga, Jose Angel Blat Gimeno, Nuria Boada Centeno, Consuelo Chacartegui Javega, Jose Luis Codina Bonilla, Vanesa Daza Fernandez, Tomàs De Montagut Estragués, Lluís De Yzaguirre Maura, Juana María Díez Antón, Josep Ferrer Riba, Mònica Figueras Maz, José Garcia Montalvo, Jorge Garcia Ojalvo, Cristina Gelpi Arroyo, Meritxell Girvent Montllor, Carlos Ignacio Gomez Ligüerre, Davinia Hernandez Leo, Elena Larrauri Pijoan, Humberto Llavador Gonzalez, Guillem Lopez Casasnovas, Carmen Lopez Ferrero, Mercè Lorente Casafont, Angel Lozano Solsona, Louise Elizabeth Mcnally Seifert, Antonio Monegal Brancós, Francisco Jose Muñoz Lopez, Alberto Nodar Dominguez, Pere Notó Brullas, Miquel Oliver Riera, Magi Panyella Roses, Cristina Pujadas Corbi, Carles Ramio Matas, Elena Rufat Perello, Glòria Salvadó Corretger, Josep Sandiumenge Farré, Albert Satorra Brucart, Carlos Alberto Scolari, Anna Torres Lacomba, Aida Torres Perez, Mireia Trenchs Parera, Enric Vallduví Botet, Olga Valverde Granados, Maria Isabel Valverde Zaragoza i Josep Maria Vilajosana Rubio.

Professors lectors, professors visitants, personal investigador propi o vinculat i professors emèrits

Alfons Aragoneses Aguado, Albert Bel Pereira, Antonio Bosch Domenech, Pol Capdevila Castells, Maria Mar Carrió Lach, Victor Casamayor Pujol, Rosa Cerarols Ramirez, Rosa Ferrer Zarzuela, Maria Pilar Medina Bravo, Lorena Ramirez Ludeña i Tania Verge Mestre.

Resta de professorat i personal investigador en formació

Amaia Forcada Rubio i Santiago Frigola Segimon.

Estudiants

Marta Amigó Lopez, Arnau Belenguer Perez, Núria Bragós i Tost, Berta Brichs Pou, Miquel Company Durban, Antonio Company Valverde, Òscar Condomines i Bonet, Nil Criach i Garcia, Marina de la Asuncion Riaza, Ernest Famada Arboix, Neus Font Porterias, Roger Frances Duran, Iker Freiria Tomas, Cesc Gomez Rodriguez, Cláudia López Ferrer, Guillem Martínez Roura, Javier Mombiela Quintero, Albert Moyano i Tarrasón, Maria-Margalida Payeras Sitjar, Berta Plans Garrido, Maria Puig Montagut, Júlia Reniu Gonzalez, Bernat Saiz Pascual, Aloma Serra Puntí, Tomàs Sindermann i Muñoz, Victor Emilio Ubieto Nogales, Guillem Valencia Caballero i Ferran Vila Riera.

Personal d'administració i serveis

Begoña Aguilera Caballero, Aitor Santiago Canal Cases, Marta Castro Pereira, Lidia Fosalba Lopez, Lydia Garcia Escobosa, Maria Cecilia Jaques Querol, Ramon Lopez Iglesias, Xavier Martinez Granell, Ramon Maseda Puga, Maria Queralt Molera Busoms, Maria Teresa Pagès i Claus, Esther Rocabayera Jordan, Silvia Tenes Mascorda i Mª Lourdes Ventayol Borras.

Principals acords

Sessió del 24 d’octubre del 2019

Acord del 24 d’octubre del 2019 pel qual el Claustre aprova el Manifest conjunt de les universitats catalanes de rebuig de les condemnes dels presos polítics catalans i de la judicialització de la política.

Acord del 24 d’octubre del 2019 pel qual el Claustre rebutja la Declaració del Consell de Direcció que se sotmet al Claustre extraordinari del dijous 24 d’octubre del 2019.

Acord del 24 d’octubre del 2019 pel qual el Claustre rebutja el Manifest de l’estudiantat per a l’avaluació única.

Sessió de 20 de novembre del 2019

Acord del 20 de novembre del 2019 pel qual el Claustre aprova l’informe del rector.