Visualització del contingut web

Per homenatjar el dia de Sant Jordi, que és la festa de la UPF, la Universitat organitza diversos concursos. La imatge dels elements de comunicació dels concursos de Sant Jordi va ser el cartell guanyador del primer premi en l'edició del curs anterior, Dialèctica de la il·lustració, de Narcís Figueras Deulofeu.

La situació provocada per la suspensió d’activitats arran de la covid-19 va motivar que l’acte de lliurament de premis s’ajornés. No obstant això, el 23 d’abril es va fer una celebració en línia a través de la publicació d’una pàgina en què es van compartir les obres guanyadores d’anys anteriors.

L’acte d’atorgament virtual de premis als guanyadors dels concursos va tenir lloc el 18 de juny, dia del 30è. aniversari de la UPF, i va ser presidit per Javier Aparicio Maydeu, delegat de Cultura de la Universitat. Els alumnes de l'Aula de Teatre van anunciar els premiats de l’acte adaptant el format de videotrucada Truca’m… I t’explico qui ha guanyat.

Les obres premiades en l'edició 2019-2020 han estat les següents:

• Cartells: primer premi per a Albert Parés Jiménez (personal d’administració i serveis), per La pell del drac; accèssit desert.

• Literari (modalitat poesia): primer premi ex aequo per a Ferran Blanco Mestre (màster en Estudis de Cinema), amb l’obra Binomi embarbussat, juntament amb Julia López García (graus en Global Studies i en Humanitats) per El hombre ante el reflejo; accèssit, desert.

• Literari (narració breu): primer premi per a Anna Muxí Bartolí (grau en Traducció i Interpretació), per Gegants; accèssit primer per a Rosa Milian Costa (grau en Humanitats), per El poeta, i accèssit segon per a Maria Espada Jacas (grau en Humanitats), per La culpa.

• Literari (text teatral i guió): desert.

• Literari (assaig i prosa de no ficció): primer premi per a Aleix Rodríguez Gràcia (grau en Humanitats) amb El canto de lo oculto; accèssit, desert.

• Divulgació científica: primer premi per a Javier Rando Ramírez (grau en Enginyeria Matemàtica en Ciència de Dades), per Los algoritmos también saben discriminar; accèssit per a Cèlia Ventura i Gabarró (grau en Biologia Humana), amb La Silvana s’il·lumina.

• Fotografia (individual): primer premi per a Elisa Badain Pallaruelo Medina (grau en Ciències Empresarials, Management i Economia), per a El arma del olvido; accèssit per a Víctor Almenara Peñaranda (grau en Traducció i Interpretació), per Rèquiem.

• Fotografia (sèrie): primer premi per a Víctor Sanz Guerrero (grau en Periodisme), amb Handituz doan geometria; accèssit per a Cristina Alonso Buxadé (grau en Economia), per La tempesta Glòria i el seu pas per l’Albufera de València.

• Blogs, xarxes socials o pàgines web: primer premi per a Irene Vigué Guix (personal docent i investigador) amb Irene’s portfolio/blog; accèssit per a Andrea Walsh Capdevila (grau en Humanitats), per L’altre dia vaig descobrir una cosa que estava amagada.

• Audiovisuals: primer premi per a Eva Sicilia Pérez (grau en Comunicació Audiovisual), per Sistema; accèssit per a Adrián Palomo Moreno (grau en Comunicació Audiovisual), per Desgana.

• Composició musical: primer premi per a Virginia Soler Botella (grau en Global Studies), amb Collapse; accèssit per a Daniel Giró Serratosa (grau en Enginyeria en Sistemes Audiovisuals), amb A Judith.

• Còmic i il·lustració: primer premi per a Guillem Romans Badia (personal d'administració i serveis ), amb 1945; accèssit per a Bianca Delpiano (grau en Comunicació Audiovisual) per Ophelia.

• Reportatge periodístic: primer premi per a Eloi de Miguel Careta (grau en Periodisme), amb Les mares del box 22; accèssit per a Laura Polo Dalfó (grau en Periodisme), per Lesbos: la frontera d’un continent.

Totes les obres guanyadores han estat publicades a la web de Cultura de la Universitat.