Les activitats més destacades de REBIUN-Red Española de Bibliotecas Universitarias (sectorial de la CRUE) d'aquest curs acadèmic 2018-2019 han estat les següents:

Organització de jornades i assemblees

XVII Workshop de proyectos digitales "Conectar tecnologías, enlazar contenidos, innovar servicios". Celebrat a la Universitat Pablo de Olavide, del 25 al 26 d’octubre. La Biblioteca hi va presentar la comunicació següent:

"El CRAI móvil: la nueva web de Biblioteca e Informática de la UPF", a càrrec d'Olga Monterde Rubiras i Marta Comadran Junyent.

XXVI Asamblea Anual de REBIUN, celebrada a la Universitat de Salamanca, del 7 al 9 de novembre del 2018. En aquesta assemblea, s'hi van presentar els resultats dels grups de treball de cadascuna de les línies estratègiques del III Plan Estratégico de REBIUN 2020 i els informes i els resultats dels diferents grups de treball estables. Hi va assistir Mercè Cabo.

XVII Jornadas CRAI: "Nuevas metodologías de enseñanza y aprendizaje: el rol de los CRAI", celebrades el 23 i 24 de maig del 2019 a la Universitat de Sevilla. En el comitè científic de les Jornades hi van participar Mercè Cabo i Anna Magre.

Participació de la UPF en grups de treball de REBIUN

Línia 2. "Dar apoyo a la docencia, aprendizaje e investigación y gestión". La UPF participa activament en els grups de treball dels objectius generals d'aquesta línia estratègica:

Objectiu 1. "Integrar de forma progresiva las CI2 en los diferentes estudios de la universidad como estrategia educativa para el desarrollo de las capacidades válidas para toda la vida". Coordinat per la UPF: Mercè Cabo, amb la participació d'Anna Magre.

Objectiu 4. "Promover mandatos y políticas institucionales de acceso abierto a la producción científica de cada universidad para incrementar la visibilidad y el impacto de la universidad". Amb la participació d'Anna Casaldàliga.

Objectiu 5. "Implementar servicios de información y asesoramiento sobre propiedad intelectual y protección de datos para el uso de la información en el desarrollo de la docencia, aprendizaje, investigación y gestión". Coordinat per la UPF: Mercè Cabo i Silvia Losa.