Visualització del contingut web

Per homenatjar el dia de Sant Jordi, que és la festa de la UPF, la Universitat organitza diversos concursos. La imatge dels elements de comunicació dels concursos de Sant Jordi va ser el cartell guanyador del premi accèssit en l'edició del curs anterior, Anatomia d'una rosa, de Pol Borrellas i Martín.

L’acte de lliurament de premis als guanyadors dels concursos va tenir lloc el 25 d'abril, al campus de la Ciutadella, i va ser presidit per Jaume Casals, rector de la Universitat; Ramon Villanova, vicerector de projectes per a la comunitat universitària, i Javier Aparicio Maydeu, delegat de Cultura, que han lliurat els guardons als guanyadors. Els alumnes de l'Aula de Teatre van participar a l'acte recitant una selecció de textos de Lo vestit de la professó, d’Emili Vilanova.

Les obres premiades en l'edició 2018-2019 han estat les següents:

• Cartells: primer premi per a Narcís Figueras Deulofeu (grau en Ciències Polítiques i de l’Administració), per a Dialèctica de la Il·lustració. Accèssit per a Clara Amorós Ordas (Publicitat i Relacions Públiques), amb Tantes fitxes com formes d’estimar.
  • Literari (modalitat poesia): primer premi per a Clara Nuria Solé Garriga (grau en Ciències Empresarials-Management), amb l’obra Fosc, i accèssit per a Júlia López García (Grau Obert), amb Olvidos habitables.
  • Literari (narració breu): primer premi per a Ània Busquets Carreras (grau en Humanitats), per Dramas urbanos. Accèssit primer per a Víctor Navarro Diago (grau en Comunicació Audiovisual), per (____), i accèssit segon per a Sara Soteras Acosta (graus en Periodisme i en Ciències Polítiques i de l’Administració), per Músiques que corquen.
  • Literari (text teatral i guió): primer premi per a Álvaro Madero Rodríguez (graus en Humanitats i en Periodisme), amb Diálogo con la muerte y el repartidor de Glovo; accèssit per a Bertran Salvador Mata (màster universitari en Estudis Comparatius de Literatura, Art i Pensament), per La importància de ser coherent.
  • Literari (assaig i prosa de no ficció): primer premi per a Helena Sánchez Carbó (grau en Humanitats) amb Diari: 1988; accèssit per a Lucas Capellas Franco (grau en Humanitats), per Ensayo sobre la juventud y la madurez.
  • Divulgació científica: accèssit per a Bertran Salvador Mata, màster en Estudis Comparatius de Literatura, Art i Pensament, per La bioremediació o com reinventar el Planeta Terra.
  • Fotografia (individual): primer premi per a Marc Esteve Crespo (personal d’administració i serveis), per a Equilibri; accèssit per a Júlia Vilasís Pamos (doctora en Comunicació), per Un llarg viatge.
  • Fotografia (en sèrie): accèssit primer per a Pau Verdú i Blas (grau en Filosofia, Política i Economia), amb Onirisme heraclitià. Accèssit segon per a Eva Sicilia Pérez (Comunicació Audiovisual), per a Tiempo exhalado de trompeta (de la mano el ‘trompetista del parque’).
  • Bloc o pàgina web personal: primer premi per a Celeste Soto Pérez (graus en Dret i en Criminologia) amb Mi vecina de arriba: ansiedad. Accèssit per a Alba Vilanova Garcia (Humanitats), per Alba Vilanova-cantautora.
  • Composició musical: primer premi ex aequo per a Roger Padrós de la Torre (grau en Administració i Direcció d’Empreses), amb Mai no em deixis, juntament amb Alba Vilanova Garcia (Humanitats), amb Storm before the calm. Accèssit primer per a Laura Solsona Manubens (grau en Relacions Laborals), amb Freely Jam; i accèssit segon per a Roger Argemí Tutusaus (grau en Periodisme), amb Viu.
  • Còmic: primer premi per a Irene Alcalá Saiz (grau en Humanitats), amb Lobo.
  • Reportatge periodístic: primer premi per a Oriol Font Jové i Elena Santín Muriel (grau en Periodisme), amb La Batalla de l’Ebre: silencis que compleixen 80 anys. Accèssit per a Clara Bara Palma (graus en Periodisme i en Humanitats), per Triomfs i reivindicacions del món de la il·lustració.

Totes les obres guanyadores han estat publicades a la web de Cultura de la Universitat. Durant l'últim trimestre del curs s'ha organitzat una exposició itinerant pels diferents campus de la Universitat amb les obres presentades als concursos de cartells, de fotografia i de còmic.