• Curs Repensant el Futur, Oportunitats per Convertir les Biblioteques en CRAI, impartit per Mercè Cabo al personal de la Biblioteca de la Universitat de les Illes Balears, els dies 3 i 4 d'abril del 2019.
  • Participació de Mar Garreta al seminari organitzat per la Facultat i Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona: "Suport i formació d'usuaris a les biblioteques universitàries en l'actualitat", que va tenir lloc el 3 d'abril del 2019.
  • Participació d'Anna Magre a la taula rodona "Nuevos espacios de aprendizaje y colaboración en las bibliotecas universitarias: MakerSpaces y laboratorios digitales", en el marc de la jornada que es va fer pel 20è. aniversari del Consorcio Madroño “El futuro de las bibliotecas universitarias”, que es va celebrar a Madrid, els dies 20 i 21 de juny del 2019.