Les jornades de la Sectorial TIC de la CRUE es van celebrar els dies 24 i 25 de maig a la Universitat d'Almeria, sota el títol Gestión y Gobierno de las TIC en Universidades.

Les jornades es van centrar en els diferents aspectes i novetats en matèria de gestió i govern de les TIC a les universitats, així com en les estratègies de gestió de projectes.

Les ponències van presentar experiències de casos d'èxit, a més dels resultats derivats de les diferents línies de treball dels grups d'administració electrònica, anàlisi, planificació i govern IT, desenvolupament col·laboratiu, direcció IT, formació en línia i tecnologies educatives, transparència i presència a Internet i relació amb proveïdors.