Els dies 6 i 7 de juliol van tenir lloc cinc cerimònies de graduació de grau i una de màsters i nous doctors de la UPF, al campus de la Ciutadella. En aquesta 25a. promoció de la Universitat van participar més de 2.000 estudiants, que van estar acompanyants per més de 5.000 familiars i amics.

Les sis lliçons de graduació d’aquestes cerimònies van anar a càrrec de diversos docents de la UPF. Per ordre de sessions, Àngel Lozano, del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions ("Cinc píndoles i una petició"); Emma Rodero, del Departament de Comunicació ("Eres lo que comunicas. Claves para una comunicación efectiva en tu vida académica y profesional", sessió de postgrau); Josep Ferrer, del Departament de Dret ("El dret i les emocions"); Àlex Alsina, del Departament de Traducció i Ciències del Llenguatge (“Proves i evidència”); Marina Picazo, del Departament d'Humanitats ("Más allá de las pirámides y los palacios"), i a l'última, Libertad González, del Departament d’Economia i Empresa ("Se hace camino al andar").

L'acte, com en anys anteriors, va comptar amb la col·laboració del Consell Social de la UPF, i va ser presentat per professors i antics alumnes de la UPF: Begoña Grigelmo, Xantal Llavina, Lluís Caelles, Imma Amadeo, Marta Narberhaus i Josep Vicenç Mestre. També es va poder seguir en directe a través de la web de la UPF i de Twitter.

Els assistents a les sessions de grau es van poder emportar un obsequi en forma de diari personalitzat de la cerimònia a la qual acabaven d’assistir, en què es recollien la crònica de l'acte i diversos testimonis dels protagonistes.

Pel que fa als estudis interuniversitaris de grau que s'imparteixen a la UPF, el dia 16 de juny va tenir lloc l'acte de jurament hipocràtic dels estudiants de Medicina al Jardí de l'Hospital del Mar. Per la seva banda, els graduats en Filosofía, Política i Economia van celebrar l'acte de la seva graduació el 30 de juny, a la Universitat Autònoma de Madrid.