• Presentació de "La Factoria: un servei de suport a la producció digital de la Biblioteca/CRAI de la UPF" a les IV Jornades de Bones Pràctiques del CRAI de la UB, el 28 de novembre del 2017.
  • La Universitat Pompeu Fabra ha acollit la vintena edició de la Fiesole Collection Development Retreat, celebrada entre el campus del Poblenou i el de la Ciutadella, del 25 al 27 d'abril del 2018.

Per part de la UPF hi han participat:

• Núria Bel, amb la presentació "Natural language processing for digital humanities"
  • Manel Jiménez i Anna Magre, amb la presentació "Citizen science and Co-creative knowledge: How libraries contribute to DeMOOCracy?"
  • La Universitat Pompeu Fabra ha acollit i ha participat en les XV Jornades Catalanes d'Informació i Documentació,​ ​que celebrades​ els dies 10 i 11 de maig del 2018,​​ ​al campus de la Ciutadella, organitzades pel Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya.

Per part de la UPF, hi han participat:

• Mercè Cabo, a la t​aula rodona​ "Biblioteques universitàries: cap a un nou model?​"
  • Ana Baiges, Anna Casaldàliga, Mar Garreta i Olga Monterde, amb​ "​​La Guia de l’investigador: una visió integrada dels serveis i recursos de suport a la recerca de la UPF"​
  • Carme Cantos, amb la "Millora en la prestació de serveis als usuaris: la nova Factoria de la Biblioteca/CRAI de la UPF​"
  • Gemma Nàndez, amb el taller "Creem una revista! Coneixements bàsics d’OJS (Open Journal Systems)"
  • Joan Isidre Badell, amb  "La irrupció de les fake news en l’ecosistema informacional, oportunitat o amenaça per al professional de la informació i la documentació?"
  • Estada Erasmus+ de Carme Cantos a la Universitat Tècnica de Dinamarca, del 28 de maig a l'1 de juny.