El Pla de Doctorats Industrials de la Generalitat de Catalunya, gestionat per l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), és un programa d'ajuts per afavorir la transferència del coneixement al sector productiu.

La Universitat Pompeu Fabra ha sol·licitat en la convocatòria de Doctorats Industrials del 2022 (DI2022) set ajuts de Doctorat Industrial, els quals li han estat concedits.

Els set ajuts atorgats corresponen als projectes col·laboratius universitat-empresa següents:

Doctorat en Biomedicina - Empresa: ACELLERA LABS
Projecte: Molecular Neural Network Potentials for Drug Discovery
Director de tesi: Gianni de Fabritiis

Doctorat en Biomedicina - Empresa: HIPRA SCIENTIFIC, SLU
Projecte: mRNA-based vaccine designs and delivery systems to increase the immunogenicity
Director de tesi: Andreas Meyerhans

Doctorat en TIC: Empresa - Empresa: SIRIS ACADEMIC
Projecte: NLP per a la classificació de literatura de ciència, tecnologia i innovació
Director de tesi: Horacio Saggion

Doctorat en Ciències Polítiques i Socials - Empresa: FUNDACIÓ INTERMÈDIA
Projecte:  Evaluating labour inclusion policies from a gender and intersectionality perspective: why do women lag behind in employment?
Directora de tesi: M. José González

Doctorat en TIC - Empresa: CRISALIX LABS
Projecte: Real-time skin treatment simulation
Directors tesi: Josep Blat i Coloma Ballester