En el 29è. Acte Acadèmic de Graduació dels estudis de grau de la Universitat, celebrat al campus de la Ciutadella els dies 7 i 8 de juliol, hi van participar més de 1.800 estudiants de la promoció 2023, que van estar acompanyants per més de 5.000 familiars i amics.

Les sis lliçons de graduació d’aquestes cerimònies van anar a càrrec de diversos alumni de la UPF. Per ordre de sessions:

• “Canviant mons”, a càrrec de Marta Baselga Duran, White Collar Defense a Investigations & Compliance a Brown Rudnick LLP i membre del Comitè de la British Spanish Law Association

• “Somnis”, a càrrec d'Oriol Nicolás Palleja, alumni UPF de la llicenciatura en Biologia i director de Desenvolupament Estratègic a Amerisourcebergen

• “El futur de la informació”, a càrrec de Neus Vidal Martí, alumni UPF del grau en Periodisme i del grau en Ciències Polítiques i de l'Administració, Media Freedom Monitoring Officer a European Centre for Press & Media Freedom

• “Introducció a la postuniversitat 1", a càrrec de Joan Banach, alumni UPF de la llicenciatura en Traducció i Interpretació i de la llicenciatura en Lingüística, Catalan Technical Translator a Apple

• “Descobrir i viure el teu propòsit”, a càrrec de Guillem Bargalló, alumni UPF de la llicenciatura en Economia, responsable de Sostenibilitat a IKEA Catalunya i CEO a El Bien Social

• “Un gran viatge”, a càrrec de Bea Nubiola, alumni UPF de la llicenciatura en Humanitats, cap de Marques a l’Agència Catalana de Turisme

L'acte, com en anys anteriors, va comptar amb la col·laboració del Consell Social de la UPF, i va ser presentat per professors i antics alumnes de la Universitat: Aitor Álvarez, Marc Guadilla, Magda Gregori, Ferran Moreno, Judit Pastor i Carla Riverola.

També es va poder seguir en directe a través de la web de la UPF i de Twitter.

Paral·lelament, es van celebrar cinc actes acadèmics de graduació de màsters oficials i doctorats de la UPF:

• El dimecres 28 de juny es va celebrar el dels màsters i doctorat en Comunicació, a l’auditori del campus del Poblenou, que va comptar amb la participació de 82 graduats i més de 100 acompanyants.
  • La dels màsters en Dret es va celebrar el divendres 30 de juny, a l’auditori del campus de la Ciutadella, que va comptar amb la participació de 69 graduats i més de 120 acompanyants.
  • El dilluns 10 de juliol es va celebrar la dels màsters en Medicina i Ciències de la Vida, a l’auditori del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona, que va comptar amb la participació de 90 graduats i més de 100 acompanyants.
  • Amb la participació de 74 graduats i més de 85 acompanyants, el dimecres 12 de juliol es va celebrar la dels màsters en Traducció i Ciències del Llenguatge, a l’auditori del campus del Poblenou.
  • Finalment, el divendres 14 de juliol, a les 12.00 hores, es va celebrar la dels màsters en Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, que va comptar amb la participació de 68 graduats i 70 acompanyants.