El Centre per a la Innovació en Aprenentatge i Coneixement (CLIK) té la missió de desenvolupar el marc educatiu comú de la UPF, EDvolució, mitjançant l’impuls de la innovació de la docència; amb la voluntat de promoure la transformació dels processos d'ensenyament-aprenentatge i la incorporació d’eines, recursos i tendències pedagògiques. El CLIK vol aportar a la Universitat un coneixement profund i rellevant de les noves tendències en docència i contribuir a la transformació del model d’aprenentatge. El CLIK és un dels quatre àmbits que integren el servei de La Factoria de la Biblioteca/CRAI.

El CLIK estructura les seves accions en tres grans blocs:

1. Formació per a docents: es desenvolupen plans de formació per al professorat; s'estableixen lligams entre l’activitat docent i la recerca, amb la finalitat de garantir un aprenentatge integral i significatiu; es contribueix al desenvolupament professional dels docents al llarg de la seva vida laboral; s’organitza un programa de formació inicial dirigit al professorat novell i es dissenya i s’imparteix un programa formatiu: "Planifica la teva assignatura creant el Pla d'Aprenentatge EDvolució", amb l'objectiu de reflexionar, innovar en l'assignatura en línia amb el marc educatiu EDvolució i elaborar el pla d’aprenentatge, complement a la guia docent.
  2. Assessoraments a docents: s’ofereixen assessoraments pedagògics amb l’objectiu d’oferir suport per millorar la qualitat i la innovació de la tasca docent.
  3. Innovació i coneixement: s'impulsa la innovació tecnològica i pedagògica, en diferents formats i entorns d’aprenentatge; es promouen línies de recerca en pedagogia aplicada als diferents àmbits de coneixement de la UPF i la generació de xarxes, i s'impulsa la transferència a la societat dels coneixements i les habilitats adquirits a la Universitat.