• Presentació d'Anna Casaldàliga i Montserrat Espinós dels serveis generals de la Biblioteca a la directora del Servei de Biblioteca de la Universitat de les Illes Balears, Marta Macías, el 14 d'abril del 2023.
  • Presentació de Dolors Pons i Mercè Vilalta de la implementació de l'aplicació "RapidILL a la UPF" als membres de la Comissió Tècnica del CSUC, el 19 d'abril del 2023.
  • Presentació d'Aitor Canal de la comunicació "El ganador tras la pandemia", a l'esdeveniment "Aprendizaje en línea y educación del futuro: herramientas para la transformación digital", celebrat a la Universitat de Barcelona els dies 20 i 21 d'abril del 2023.
  • Comunicació d'Anna Magre a les XVIII Jornadas CRAI: "Ejemplo sobre integración de la pedagogía en el apoyo a docencia", celebrades a Alacant  el 26 de maig del 2023.
  • Presentació de Rosa Montañà, Marina Losada, Dolors Pons i Mercè Vilalta a la Jornada de Expania de la comunicació "Implementación de RapidILL en la Universidad Pompeu Fabra", el 4 de juny del 2023.
  • Presentació de la Biblioteca i visita al Dipòsit de les Aigües de 80 persones del personal de la Biblioteca de la Universitat de Montpeller, el 4 de juliol del 2023.