Durant el curs 2021-2022 han continuat arribant a la Biblioteca diferents donacions bibliogràfiques, que incrementen el patrimoni documental en paper. Per les seves característiques cal destacar-ne les següents, ordenades cronològicament:

Servei de Dermatologia del Consorci Mar Parc de Salut de Barcelona

Donació, el mes de juny del 2021, de 28 títols de publicacions en sèrie de dermatologia.

Joaquín Tena

Donació, el juliol del 2021, d’una col·lecció d’aproximadament 900 llibres sobre administració d'empreses, direcció estratègica i màrqueting.

Montserrat Cuchillo

Donació, l'octubre del 2021, d’uns 400 exemplars tant de monografies com de números de revistes i anuaris sobre dret administratiu i administració local.

Jesús M. De Miguel

Donació, el desembre del 2021, d’una part molt significativa de la col·lecció particular d’aquest catedràtic i doctor en Sociologia, feta en memòria de la seva filla, Carolina G. De Miguel (1979-2020), que va estudiar i es va graduar a la UPF.

La donació està formada per aproximadament 5.000 exemplars, principalment sobre ciències socials, sociologia i ciències polítiques; però amb presència d’altres continguts, com literatura, obres sobre cultures orientals o una col·lecció de llibres sobre fotografia social i història de la fotografia.

Vicenç Navarro

Donació, el gener del 2022, d'uns 1.400 llibres del qui va ser catedràtic emèrit i director fundador de la John Hopkins University - UPF Public Policy Center. La donació comprèn diferents matèries com ara ciència política, economia política, demografia, desigualtats, pobresa, aspectes públics de la medicina, democràcia, estat del benestar, etc.

Miquel M. Gibert

Donació, l’abril del 2022, d’uns 250 llibres, principalment sobre llengua i literatura catalanes.

Carles Murillo

Donació, el maig del 2022, d'uns 400 llibres sobre economia, estadística, econometria i ciències de la salut.

Daniel Serra de la Figuera

Donació, el juny del 2022, d'uns 250 llibres, principalment sobre organització empresarial i economia aplicada.

The Tokyo Foundation for Policy Research

Donació, el juny del 2022, de 100 llibres sobre cultura i pensament japonesos.

Altres donacions

A banda d’aquestes donacions més significatives, cal destacar-ne altres com les fetes pels professors de la UPF Maria Eugènia Aubet, Fernando Giráldez, Jordi Guiu, Karl-Jürgen Nagel, Ferran Sanz i Albert Satorra, i les d’entitats com la Coordinadora de Centres de Parla Catalana o de l’Institut d’Estudis Catalans.