Visualització del contingut web

Aules per a la Gent Gran

A poc a poc, les Aules per a la Gent Gran tutelades per la UPF tornen a la seva activitat presencial habitual, matenint l’ús de les noves tecnologies utilitzades en temps de pandèmia. Aquesta combinació els permet arribar a més públic i disposar d’un repositori virtual de les xerrades. Algunes han tornat a activar les sortides, en què s’han trobat amb una bona participació per part dels seus membres.

Durant aquest curs, les reunions de seguiment habituals entre els representants de les Aules i la Universitat es fan en format híbrid (presencial i virtual), per tal de facilitar al màxim la participació.

Cooperació amb la Fundació Catalana Síndrome de Down

Per sisè any consecutiu, la Universitat ha col·laborat amb la Fundació Catalana Síndrome de Down oferint a 16 dels seus usuaris un curs d’auxiliar d’oficina, impartit, durant el segon trimestre, al campus de la Ciutadella, per la professora Teresa Monllau.

L’acte de cloenda va tenir lloc el 29 de juny a la sala de graus Albert Calsamiglia del campus de la Ciutadella, amb l’assistència dels participants i les seves famílies.

Bufet Llibre

Enguany, durant el mes de febrer, ha tingut lloc El Bufet Llibre a la Biblioteca/CRAI de la Ciutadella i del Poblenou. Aquest és un programa organitzat per la Biblioteca de la UPF que neix amb l'objectiu de donar una segona oportunitat a documents que no s'integren en la col·lecció de la Biblioteca i que poden ser d'interès per a estudiants, professors i PAS de la Universitat.

Open Day del PRBB

Sota el lema "Somos PRBB. We are scientists", el Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB) i els seus centres, entre els quals es troba el Departament de Ciències Experimentals i de la Salut (DCEXS) de la UPF, celebren la seva festa anual de divulgació científica, per a tota la família, durant l'última setmana d'octubre. Enguany, es va fer de manera completament virtual. A través de quatre accions principals, es van dirigir activitats a un públic general per fomentar vocacions científiques, transmetre la importància del pensament científic i per mostrar què hi ha darrere d'aquesta gran infraestructura científica situada a la platja de Barcelona.

Aprenentatge i servei dins l’àmbit de compromís social

A finals del curs 2021-2022 s’ha creat una web que mostra, en format catàleg, els serveis i el que la Universitat pot oferir a entitats sense ànim de lucre, en el marc de la metodologia docent d'aprenentatge i servei.

Aquesta metodologia integra el servei a la comunitat i l'aprenentatge acadèmic, fet que permet a l'estudiant formar-se segons les necessitats reals de l'entorn. A més, té com a objectiu ser un portal d'entrada per a les entitats sense ànim de lucre que vulguin incorporar una proposta ja oferta o que tinguin una mancança que pugui solucionar-se a través d'aquesta metodologia.