En aquest 28è. acte acadèmic de graduació de la Universitat, celebrat al campus de la Ciutadella els dies 8 i 9 de juliol, hi van participar més de 1.700 estudiants de la promoció 2022, que van estar acompanyants per més de 4.700 familiars i amics.

Les sis lliçons de graduació d’aquestes cerimònies van anar a càrrec de diversos alumni de la UPF. Per ordre de sessions:

• “Univers d’aprenentatges”, a càrrec de Carla Conejo, divulgadora científica i responsable de programes científics a la Fundació Catalunya La Pedrera.
  • “Pensa, creu, somia i atreveix-te!”, a càrrec de Mercè Vintró, alumni del grau en Traducció i Interpretació. Cap de recerca aplicada per al processament del llenguatge natural a Shell.
  • “La justícia internacional com a opció de vida”, a càrrec d’Anna Batalla Trilla, alumni de la llicenciatura en Dret i la llicenciatura en Traducció i Interpretació (2002). Human Rights Officer a l’Organització de l’Oficina de l’Alta Comissionada de les Nacions Unides pels Drets Humans, a Ginebra.
  • “Podeu canviar el món”, a càrrec d’Adriana Ribas, alumni del grau en Ciències Polítiques i de l’Administració i coordinadora a Amnistia Internacional Catalunya.

• “La vida que comença”, a càrrec d’Adrià Izard, alumni del grau en International Business Economics. Senior Sales Executive a TravelPerk.

• “Hola, futur!”, a càrrec de Núria Domínguez Caballero, alumni de la llicenciatura en Economia i la llicenciatura en Dret. Manager Business Partnerships and Open Innovation a SEAT.

L'acte, com en anys anteriors, va comptar amb la col·laboració del Consell Social de la UPF, i va ser presentat per professors i antics alumnes de la Universitat: Ferran Moreno, Marc Guadilla, Magda Gregori, Aitor Álvarez, Ainhoa Sorrosal i Judit Pastor.

També es va poder seguir en directe a través de la web de la UPF i de Twitter.