Luz Rello inaugura el curs 2021-2022 de la UPF amb una lliçó centrada en la seva recerca sobre la dislèxia

Doctora del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions de la UPF i experta en l’aplicació de la intel·ligència artificial per a la dislèxia, va pronunciar la lliçó “El valor de los errores, en investigación y en la vida”. L’acte es va celebrar el 18 d’octubre i va incloure els parlaments del rector de la UPF, Oriol Amat; la consellera d’Universitats i Recerca, Gemma Geis, i la presidenta del Consell Social, Montserrat Vendrell.

Marc Suárez Calvet inaugura el curs acadèmic del grau en Biologia Humana

Neuròleg clínic i neurocientífic de la Fundació Pasqual Maragall i del Barcelonaβeta Brain Research Center, va impartir la lliçó inaugural del curs 2021-2022 el 7 d’octubre, amb el títol "Té la micròglia la clau per aturar la malaltia d’Alzheimer?”. L’acte es va celebrar a la sala Marull del campus del Mar.

Marianne Bertrand inaugura el curs acadèmic de la Facultat d’Economia i Empresa

Professora d’Economia de la Booth School of Business de la Universitat de Chicago, va impartir la lliçó inaugural del curs 2021-2022 el 13 d’octubre, amb el títol "Gender Inequality in the labor market”. L’acte es va celebrar a l’auditori del campus de la Ciutadella.

Daniel Prieto-Alhambra inaugura el curs acadèmic del grau en Medicina

Investigador i professor de la Universitat d’Oxford, va impartir la lliçó inaugural del curs 2021-2022 el 15 d’octubre, amb el títol "Generació 2021-2027: la medicina del futur”. L’acte es va celebrar a l’auditori del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona. Va comptar amb la presència de Josep Maria Argimon i Pallàs, conseller de Salut, i de Maria Victòria Girona i Brumós, directora general d’Universitats del Departament de Recerca i Universitats.

Ariadna Font Llitjós inaugura el curs acadèmic de la Facultat de Traducció i Ciències del Llenguatge

Directora de la Plataforma de Machine Learning a Twitter i alumni UPF de la primera promoció de Traducció i Interpretació, va impartir la lliçó inaugural del curs 2021-2022 el 15 d’octubre, amb el títol "De la lingüística computacional a una intel·ligència artificial més justa i ètica”. L’acte es va celebrar a l’auditori del campus del Poblenou.

José María Batalla i Sergi Capell inauguren el curs acadèmic del grau en Publicitat i Relacions Públiques

Socis fundadors de l’agència La Casa de Carlota&Friends, van impartir la lliçó inaugural del curs 2021-2022 el 19 d’octubre, amb el títol "Com pots canviar el món treballant en publicitat”. L’acte es va celebrar a l’auditori del campus del Poblenou.

Mònica Bernabé inaugura el curs acadèmic del grau en Periodisme

Periodista del diari Ara, va impartir la lliçó inaugural del curs 2021-2022 el 25 d’octubre, amb el títol "Explicar la guerra: context i mirada humana des de l’Afganistan”. L’acte es va celebrar a l’auditori del campus del Poblenou.

Gabby Silberman inaugura el curs acadèmic de l’Escola d’Enginyeries

Director del Barcelona Institute of Science and Technology, va impartir la lliçó inaugural del curs 2021-2022 el 25 d’octubre, amb el títol "Where will Quantum Technologies Take Us?”. L’acte es va celebrar a l’auditori del campus del Poblenou.

Tània Verge inaugura el curs acadèmic de la Facultat de Ciències Polítiques i Socials

Catedràtica del Departament de Ciències Polítiques i Socials de la UPF i actual consellera d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya, va impartir la lliçó inaugural del curs 2021-2022 l’11 de novembre, amb el títol "El gènere de la (ciència) política”. L’acte es va celebrar a l’auditori del campus de la Ciutadella.