El Pla de Doctorats Industrials, gestionat per l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), compta amb el suport de la UPF, de la resta d'universitats catalanes i del món empresarial, per afavorir la transferència de coneixement al sector productiu.

La Universitat Pompeu Fabra ha sol·licitat en la convocatòria del DI-2021 set ajuts de Doctorat Industrial, els quals li han estat concedits.

Els set ajuts acceptats corresponen als projectes universitat-empresa següents:

Doctorat en Biomedicina-Empresa: Integra Therapeutics, S.L.

Investigador: Marc Güell
Dotació: 33.960 euros (UPF i doctorand)
Projecte: "UniLarge: investigació industrial de noves teràpies d’edició gènica"

Doctorat en Ciències Polítiques i Socials-Empresa: Institut de Cultura de Barcelona

Investigador: Javier Arregui
Dotació: 33.960 euros (UPF i doctorand)
Projecte: "Cultural Policies as a new strategy for social cohesion in the EU: An approchat from and Industrial phd"

Doctorat en TIC-Empresa: Sonosuite, S.L.

Investigador:  Xavier Serra
Dotació: 33.960 euros (UPF i doctorand)
Projecte: "Music Information Retrieval techniques applied to digital music distribution processes"

Doctorat en TIC- Empresa: Sycai Technologies, S.L.

Investigador: Miguel Ángel González Ballester
Dotació: 33.960 euros (UPF i doctorand)
Projecte: "Abdominal medical image enhancement through deep learning techniques"

Doctorat en TIC- Empresa: Hospital Sant Joan de Déu

Modalitat ajut: cofinançament

Investigador: Bart Bijnens
Dotació: 33.960 euros (UPF i doctorand)
Projecte: "Implementation of machine-learning based visualitzation tools for clinical decision making in pediatric cardiology"

​Doctorat en TIC-Inetum Catalunya

Modalitat d'ajut: cofinançament

Import: 33.960 euros (UPF i doctorand)
Investigador: Miquel Oliver
Projecte: Business Innovation Strategy

​Doctorat en TIC- Empresa: Adevinta Spain

Modalitat d'ajut: cofinançament

Import: 33.960 euros (UPF i doctorand)
Investigador: Leo Wanner
Projecte: "Resolució de problemes multilingües mitjançant tècniques de processament del llenguatge natural"

La Universitat Pompeu Fabra també participa, únicament com a universitat en la qual es matricula l'estudiant de doctorat i sense finançament, en el projecte de doctorat industrial següent:

Doctorat en Biomedicina-Consell Superior d'Investigacions Científiques-Institut de Biologia Evolutiva-Empresa: Mylva, S.A.

Investigador: José Luis Maestro Garriga
Centre de Recerca: CSIC-IBE
Projecte: "Desenvolupament de noves tecnologies insecticides contra plagues urbanes basades en biomolècules"