Durant el curs 2021-2022 es van fer les millores següents en el parc audiovisual:

Aules híbrides

Es van actualitzar tecnològicament 50 aules amb l'equipament necessari per garantir el desenvolupament de la docència híbrida, que ha permès adaptar les aules perquè els estudiants en remot puguin assistir virtualment a la docència. Aquesta actualització ha consistit en la instal·lació de projectors, càmeres i micròfons sense fils.

Aules i sales de reunions

S'han renovat 17 projectors d'aules i sales de reunions per uns nous models de prestacions superiors, els quals permeten la projecció en format panoràmic (16:9) i alta resolució (XWGA, fins a 1.080p). Els nous projectors funcionen amb tecnologia làser. També s'han adquirit 5 equips per a videoconferències i 5 de microfonia sense fils.

Sala de graus del Campus Universitari Mar

S'ha fet el muntatge de l'equipament necessari per a la segona sala de lectura de tesis al campus del Mar, concretament a l'espai 61.127, 55 m2 per a 40 places.

Nous espais tècnics de l'àrea Tallers

S'han creat els espais següents:

• Miniplató: espai orientat a la producció audiovisual de petit format amb un sistema d’autoservei que permet també la creació de materials formatius que exigeixin l’ús de la tecnologia audiovisual.
  • Fotografia i càsting: espai d’autoservei orientat a la fotografia i al càsting per a peces artístiques i audiovisuals.
  • També s'ha millorat l'equipament del plató polivalent, espai orientat a la producció audiovisual que permet la docència pràctica en grups reduïts.

Renovació de l'equipament audiovisual en préstec

Durant el primer trimestre del curs 2021-2022 va poder-se dur a terme la segona fase de renovació de l'equipament audiovisual en préstec per als estudiants. En aquesta renovació es preveu tant la substitució de l'equipament obsolet com la incorporació de nou equipament.

Aquest servei ofereix als estudiants la possibilitat de fer servir equipament tecnològic d’alta qualitat en format de préstec per al desenvolupament de la docència. També es fa servir com a complement tecnològic en l’ús dels diferents espais de l’àrea Tallers.

Taula 6.50. Parc informàtic i audiovisual. Curs 2021-2022