El Centre per a la Innovació en Aprenentatge i Coneixement (CLIK) té la missió de desenvolupar el marc educatiu comú de la UPF, EDvolució, mitjançant l’impuls de la innovació de la docència. La seva voluntat és promoure la transformació dels processos d'ensenyament-aprenentatge i la incorporació d’eines, recursos i tendències pedagògiques. El CLIK vol aportar a la Universitat un coneixement profund i rellevant de les noves tendències en docència i contribuir a la transformació del model d’aprenentatge.

Des del CLIK s'estructuren les accions en tres grans blocs:

• Formació per a docents: es desenvolupen plans de formació per al professorat; s'estableixen lligams entre l’activitat docent i la recerca, amb la finalitat de garantir un aprenentatge integral i significatiu; es contribueix al desenvolupament professional dels docents al llarg de la seva vida laboral, i es dissenya i s’organitza el programa formatiu EDvolució "Construeix el teu pla d'aprenentatge", amb l'objectiu de reflexionar i d'innovar en l'assignatura i obtenir el segell EDvolució de l'excel·lència docent.
  • Assessorament a docents.
  • Innovació i coneixement: s'impulsa la innovació tecnològica i pedagògica, en diferents formats i entorns d’aprenentatge; es promouen línies de recerca en pedagogia aplicada als diferents àmbits de coneixement de la UPF i la generació de xarxes, i s'impulsa la transferència a la societat dels coneixements i les habilitats adquirits a la Universitat.