La Biblioteca/CRAI participa activament en l’aliança d’universitats EUTOPIA a través de diferents àmbits. Aquest curs les activitats van ser:

a) Continuar participant en els working packages sobre ciència oberta dels projectes EUTOPIA 2050 i EUTOPIA TRAIN.

A més de participar en totes les reunions de treball i continuar elaborant els outputs del projecte, es van fer les activitats següents:

–Presentació de “Research Data Management at UPF" (9 de febrer)

–Workshop EUTOPIA “Learning about successful Open Science Office experiences” (17 de febrer).

L’objectiu era conèixer cinc experiències de gestió de l’open science en universitats europees molt capdavanteres. Al workshop, s’hi van inscriure 102 persones.

–Presentació "UPF Current Research Information System" (22 de febrer)

b) Participació en el grup de treball de directors de biblioteques dels membres d’EUTOPIA.

c) Elaboració de productes (pàgines web, vídeos, etc.) per a EUTOPIA.