El 22 de juny ha tingut lloc la 26a. edició de la Trobada de l'Anella Científica (TAC’21), que organitza anualment el CSUC i que, enguany, s'ha celebrat a l'Aula Magna de la Universitat de Barcelona.

La trobada s'ha centrat en la temàtica de la ciberseguretat i ha comptat amb la participació del director del Centre d'Innovació i Competència en Ciberseguretat de l'Agència Catalana de Ciberseguretat de Catalunya (ACC), així com amb el sotsinspector i sotscap de l'Àrea de Seguretat en Tecnologies de la Informació de la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra.

Durant el 2021 s'ha incrementat la periodicitat de les reunions de coordinació del grup de seguretat TIC del CSUC, amb la participació de l'Agència de Cibersegueretat de Catalunya (ACC) per coordinar i potenciar els projectes de reforç de la ciberseguretat a les universitats.