• Participació d'Anna Magre en la taula rodona "Lessons learned from teaching support services and experts involved in digital education support and resources / contributions from different services and experts", dins del seminari Multiplier Event del projecte Erasmus+ Digital Education for Crisis Situations: Times when there is no alternative (DECriS), a la Universitat de Barcelona, els dies 4 i 5 de novembre del 2021.

• Presentació d'Imma Muxella, juntament amb la professora Marta Marfany, de la comunicació "Ramon d’Alòs-Moner i el Fons Dante de la Biblioteca de la Universitat Pompeu Fabra" al congrés internacional Traduccions i Recepció de Dante en les Llengües Romàniques, que es va celebrar a la UPF el 15 de desembre del 2021.

• Participació d'Ana Baigés al Seminari de Cloenda del Pràcticum del Grau d'Informació i Documentació de la Universitat de Barcelona, el 20 de gener del 2022.

• Presentació d'Elena Blanco i Anna Casaldàliga d'"UPF Current Research Information System", en el marc d'EUTOPIA TRAIN (WP5), el 22 de febrer del 2022.

• Presentació de Marina Losada i Anna Casaldàliga de "Reseach Data Management at UPF", en el marc d'EUTOPIA, el 9 de febrer del 2022.

• Participació de Marina Losada a la taula rodona del Seminari de l'Aula Jordi Rubió i Balaguer amb "Repositoris: la seva integració en l’ecosistema de ciència oberta", que es va celebrar a la Universitat de Barcelona el 18 de maig del 2022.

• Presentació de David Caparrós i Olga Monterde de l'experiència sobre la comunicació analítica digital a la Biblioteca/CRAI de la UPF, a les XVI Jornades Catalanes de Biblioteconomia i Documentació, el 25 de maig del 2022.

• Presentació d'Imma Muxella (juntament amb Isabel Juncosa, de I'l·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona) de la comunicació "Las alegaciones jurídicas, una propuesta de catalogación y difusión", a les III Jornadas de Gestión del Patrimonio Bibliográfico, celebrades a València, el 27 de maig del 2022.

• Presentació de Sílvia Losa de la ponència “La transposición de la Directiva (UE) 2019/2162: el Real Decreto-ley 24/2021”, en el marc del Seminario CRUE Gerencias, que es va dur a terme a la Universitat de Granada, el 27 de maig del 2022.

• La Biblioteca de la UPF va acollir la celebració de l'Encuentro del Grupo de Trabajo de Bibliotecas y Propiedad Intelectual de FESABID, els dies 15 i 16 de juny del 2022, al campus de la Ciutadella.

• Participació de Justí Torn i de Ramon Maseda a les jornades eLearnia, a l'apartat "El vídeo para la creación de experiencias de aprendizaje en línea atractivas, interactivas y colaborativas", presentant l'experiència del vídeo interactiu del projecte de llengua de signes, que es va celebrar a Madrid el dia 15 de juny del 2022.