• Coincidint amb el VI Congreso Internacional de la SEMYR (Sociedad de Estudios Medievales y Renacentistas), que va tenir lloc del 15 al 17 de setembre a la UPF, la Biblioteca hi va col·laborar amb tres activitats: una exposició bibliogràfica de documents del fons de reserva, una sessió-taller sobre el perfil digital dels investigadors (a càrrec de Dolors Álvarez) i una sessió bibliofílica amb una altra mostra de documents de reserva (a càrrec d'Imma Muxella).
  • Assistència de Cinta Andreu al FutureLearn Partners'Forum (Londres, 30 i 31 de gener del 2017).
  • Presentació de Montserrat Espinós de "Direcció per objectius" a la V Jornada de Gerència de la Universitat de les Illes Balears (Palma de Mallorca, 9 i 10 de març del 2017).
  • Presentació de Carme Cantos de "Marco de competencia digital para estudiantes de grado: adaptación de la DIGCOMP por REBIUN" a la Universitat de Saragossa, el dia 20 de març del 2017, en una jornada sobre competències digitals organitzada per al personal de la Biblioteca de l'esmentada universitat.
  • Participació d'Anna Casaldàliga a la taula rodona del Seminari Aula Jordi Rubió i Balaguer "Comunicació i avaluació de la recerca en l'era de la ciència oberta", a la Universitat de Barcelona, el 19 d'abril del 2017.
  • Estada Erasmus+ d'Ana Baiges a la Biblioteca de la Universitat d'Utrecht,  del 29 de maig fins al 2 de juny del 2017.
  • Estada d'Anna Magre a la Library & Technology Services de Wellesley College (Boston, EUA), del 27 de juny fins al 14 de juliol.