Visualització del contingut web

Per homenatjar el dia de Sant Jordi, que és la festa de la UPF, la Universitat organitza diversos concursos. Enguany, s'ha creat la nova categoria de composició musical. La imatge dels elements de comunicació dels concursos de Sant Jordi va ser el cartell guanyador en l'edició del curs anterior Tu li dones color, d’Àlex Krieger Ollé

L’acte de lliurament de premis als guanyadors dels concursos va tenir lloc el 21 d'abril, al campus de la Ciutadella, i va ser presidit per Ramon Villanova, vicerector de Comunitat Universitària, i Javier Aparicio Maydeu, delegat de Cultura de la Universitat. Els alumnes de l'Aula de Teatre van participar a l'acte recitant textos relacionats amb la llegenda de Sant Jordi.

Les obres premiades en l'edició 2016-2017 han estat les següents:

• Concurs de cartells: primer premi per a Escata rosada, de Rita Molina i Vallicrosa (estudiant del grau en Comunicació Audiovisual); accèssit: Rosa, triangles i rectangles, de Pol Borrellas i Martín (estudiant del grau en International Business Economics).
  • Concurs literari, modalitat poesia: primer premi ex aequo, Hisingen, de Júlia Díez i Sayol (estudiant del grau en Periodisme i Humanitats); primer premi ex aequo, El figurante, d'Adrià Chamorro Ramos (estudiant del grau en Humanitats); accèssit: Breu tipologia del somni humà, d'Alba Comas Santamaria (estudiant del grau en Humanitats).
  • Concurs literari, modalitat narració breu: primer premi per a El pou, d'Antoni Heitzmann Barceló (estudiant del grau en Humanitats); accèssit: Donde el duende, d'Adrià Chamorro Ramos (estudiant del grau en Humanitats).
  • Concurs literari, modalitat text dramàtic: primer premi per a Amb 50 al sol, d'Ignasi Eiriz Alonso (estudiant del grau en Publicitat i Relacions Públiques); accèssit: desert.
  • Concurs literari, modalitat assaig: primer premi per a Batman, el cavaller del neoliberalisme, de Marc Pelay Lahuerta (estudiant del grau en Criminologia); accèssit: desert.
  • Concurs de fotografia, modalitat individual: primer premi per a Encrucijada, de Bruno Hachero Hernández (doctorat en Comunicació); accèssit: Teranyina a Brooklyn, de M. Elisenda Alaball Pujol (estudiant del grau en Enginyeria Biomèdica).
  • Concurs de fotografia, modalitat en sèrie: primer premi per a Norte, de Marta Edeso Carim (alumni PREMIUM); accèssit: El temps has tancat, de Cecília Coca Peña (estudiant del grau en Humanitats).
  • Concurs de blogs o pàgines web personals: primer premi per a The Inner Journey, de Laura Anglès Torrents (estudiant del grau en Periodisme i Humanitats); accèssit: desert.
  • Concurs de documents audiovisuals i sonors: primer premi, No llegeixis, d'Àlex Krieger Ollé (estudiant del grau en Publicitat i Relacions Públiques); accèssit: Vuit haikús a Ozu, d'Oriol Pujol Artigas (estudiant del màster en Estudis de Cinema i Audiovisual Contemporanis).
  • Concurs de còmic: primer premi, El viento, d'Irene Alcalà Saiz (estudiant del grau en Humanitats); accèssit: La visita, d'Armando Arencibia Martín (estudiant del grau en Humanitats).
  • Concurs de reportatge periodístic: primer premi per a Cambodja i els crits del silenci, de Raquel Pérez Rodríguez (estudiant del grau en Periodisme i Ciències Polítiques); accèssit: desert.
  • Concurs de composició musical: primer premi: desert; accèssit 1: Profunditats compartides, de Laura Solsona Manubens (estudiant del grau en Relacions Laborals); accèssit 2: Reflexió sobre un record llunyà, de Marcel Hita Baró (estudiant del grau en Publicitat i Relacions Públiques).

Totes les obres guanyadores han estat publicades a la web de Cultura de la Universitat. Durant l'últim trimestre del curs s'ha organitzat una exposició itinerant pels diferents campus de la Universitat amb les obres presentades als concursos de cartells, de fotografia i de còmic.