La UPF escala dotze posicions en el rànquing global de QS

La Universitat, que se situa en la posició 283 en el rànquing global, la 125 a escala europea i la 7a. en l’àmbit estatal, també és la primera espanyola en el percentatge de professorat internacional i en el nombre de citacions que reben els articles dels recercadors.

La UPF consolida la seva presència als principals rànquings d’universitats del món

Puja cinc posicions en el rànquing de les millors universitats joves del món elaborat per QS, i se situa en la posició 22. Millora també resultats en quatre dels cinc indicadors del Times Higher Education World University Ranking: citacions, projecció internacional, ingressos del sector privat i recerca.

La Pompeu Fabra, al capdavant en transparència dins les universitats d’Espanya

Segons l'informe "Transparencia y buen gobierno de las universidades. Examen de transparencia 2015", publicat a mitjans de novembre per la fundació FCyT, la UPF és l'únic centre català que obté la màxima puntuació possible i que compleix els 26 indicadors establerts.

La Universitat lidera la recerca a l’estat espanyol en nou àrees de coneixement

Així ho determina l’anàlisi ICONO, elaborat per la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología, un estudi basat en els resultats obtinguts en el període comprès entre els anys 2005 i 2014. La UPF hi destaca especialment en els àmbits de psicologia; economia, econometria i finances, i art i humanitats.

La Universitat consolida la seva presència al rànquing de disciplines de QS

Onze de les disciplines avaluades milloren o consoliden la seva posició, en una classificació en què l’àmbit d’economia i econometria de la UPF se situa entre els quaranta millors del món, i els àmbits de lingüística i de comunicació i estudis dels mitjans, entre els cent millors.

La Pompeu Fabra, la primera universitat d’Espanya segons l’U-Multirank de la UE

La Universitat va obtenir la màxima puntuació (A, molt bona) en onze dels setze indicadors que inclou el rànquing, i destaca sobretot en les dimensions de docència, recerca, internacionalització i implicació regional.

La UPF, 17a. millor universitat jove del món

El prestigiós rànquing de Times Higher Education "Young University Rankings 2017" situa la Universitat en la 17a. posició mundial en la classificació de centres de menys de cinquanta anys i la primera de l’Estat.

Nou dels graus de la UPF, entre els millors d’Espanya, segons el rànquing d’El Mundo

En la 17a. edició de la llista “50 carreras”, la Universitat va situar dues titulacions en la primera posició (Relacions Laborals i Economia) i set, entre la segona i la cinquena. El grau en Biologia Humana hi apareix per primera vegada.

La UPF és la universitat amb un major rendiment d’Espanya, segons el rànquing de la Fundació CyD

Ha situat 26 dels 33 indicadors analitzats en la categoria de rendiment alt, i empata al capdavant amb la UAB. Destaquen els bons resultats obtinguts en orientació internacional, recerca, transferència de coneixement, i ensenyament i aprenentatge.

La UPF, per cinquè any consecutiu, és la universitat amb el rendiment més elevat de l’Estat, segons l'U-Rànquing

En aquesta classificació, elaborada per l'IVIE i la Fundació BBVA, la UPF ocupa la primera posició en recerca, la segona en docència i la quarta en innovació i desenvolupament tecnològic.

La UPF destaca en professorat internacional i en citacions en articles de recerca en el QS World University Rankings 2018

La classificació, en què la Universitat se situa en la posició 296 dins del global i en la 133 d'Europa, inclou les 959 millors universitats del món, i està liderada per institucions nord-americanes.