El futur de la biomedicina centra la vuitena sessió dels Debats UPF Món

Sota el títol “La revolució de la biomedicina: noves fronteres, nous dilemes” l’acte va tenir lloc el dia 12 de setembre al campus de la Ciutadella, organitzat pel Consell Social.

El PRBB obre les portes a tothom per fer difusió de la ciència

La sessió, que va tenir lloc l’1 d'octubre sota el lema "Ciència per a tothom!, va permetre a més de 3.000 persones conèixer de primera mà la recerca que es fa als centres del Parc.

La UPF participa amb catorze tallers en la desena edició d'Escolab

Entre octubre del 2016 i abril del 2017 els estudiants d’ESO, batxillerat i cicles formatius van poder conèixer l’activitat de grups de recerca dels tres campus de la Universitat, especialment els de l’àmbit biomèdic.

Presentació de la nova temporada de Tube D’assaig

El campus del Poblenou va acollir el 29 de setembre un acte de presentació de la temporada 2016-2017 d’aquest programa creat per la UPF i Barcelona Televisió, que fa de pont entre el talent universitari i la indústria audiovisual.

El paper dels nous ajuntaments, a debat

L’auditori del campus de la Ciutadella va acollir el 6 d’octubre “Els reptes del canvi”, una taula de debat amb la participació de diversos alcaldes, organitzat per Crític i Districte 11, amb la col·laboració de la Facultat de Ciències Polítiques i Socials.

La UPF acull les jornades Fòrum Vives d’Igualtat de Gènere

La trobada, sota el títol “La perspectiva de gènere en la docència i la recerca universitàries”, va comptar amb la participació de catorze universitats membres de la Xarxa Vives, i va tenir lloc el 6 i 7 d’octubre al campus de la Ciutadella.

El DTIC s’uneix a la celebració internacional del Dia d’Ade Lovelance, l’11 d’octubre

Ho va fer amb el llançament d'un concurs (Wisibilízalas), un programa de tutoria (Mentos) i altres accions (Wikidones), encaminades a reduir la bretxa de gènere, difondre els èxits de les dones en ciència i tecnologia i promoure les vocacions científiques entre les joves.

Més d’una vintena d’entitats van mostrar els seus projectes a la Fira UPF Solidària

La quarta edició de la Fira, que va tenir lloc el 20 d'octubre al pati de l'edifici Jaume I del campus de la Ciutadella, va incloure diverses activitats informatives i lúdiques, entre les quals destaca, com a novetat, un dinar solidari.

Docents del Departament d’Humanitats aporten el seu bagatge acadèmic per guiar rutes culturals

La iniciativa, adreçada a tota la comunitat universitària i a acompanyants externs, va programar dues sortides per al mes de novembre, per conèixer el barroc a Barcelona i l’assentament grec d’Empúries i Ullastret.

La Facultat de Comunicació, seu de la 23a. edició del Festival Internacional de Cinema de Medi Ambient de Barcelona

L'auditori del campus del Poblenou va acollir una dotzena de projeccions de documentals de la mostra, que va tenir lloc del 3 a l'11 de novembre, sota el lema "El canvi està en marxa".

Set projectes de l’àmbit de les TIC busquen finançament davant les principals xarxes d’inversors de Barcelona

El IV Fòrum d’Inversió UPF, organitzat per la Unitat d’Innovació-UPF Business Shuttle, va tenir lloc el 9 de novembre al campus de la Ciutadella. Instagrafic, Satisfood, Infinda, FootballAim, Vonzu, Ratenow i Biwel són les propostes que s'hi van exposar.

Batxibac, una jornada formativa que aplega estudiants i professors de batxillerat d’arreu de Catalunya

La jornada, organitzada amb la col·laboració de la Facultat de Traducció i Interpretació, va tenir lloc el 9 de novembre a l’auditori del campus del Poblenou.

Segona Jornada de la Càtedra Pompeu Fabra

Sota el títol “El multilingüisme en blanc i negre”, va tenir lloc els dies 10 i 11 de novembre entre l’Institut d’Estudis Catalans i el campus de la Ciutadella, amb l’objectiu de reflexionar sobre el multilingüisme com a concepte, com a fet real i com a opció política.

Xerrades, tallers i cinema en la 21a. Setmana de la Ciència

El Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions i l’Escola Superior Politècnica van organitzar un ampli ventall d’activitats en el marc de la Setmana de la Ciència, programada entre l’11 i el 20 de novembre.

La 12a. edició d’UPFeina connecta els estudiants amb el món laboral

La fira d’ocupació de la Universitat va tenir lloc el 16 de novembre al campus de la Ciutadella, amb un rècord de 70 entitats participants i la novetat d’un espai verd d'estands solidaris.