Vés enrere El rendiment acadèmic dels estudiants de la UPF, el més elevat del sistema des del 2006

L'estudi avala el model docent de la Universitat i mostra una correlació entre el grau d'exigència d'una universitat i l'eficiència dels seus estudiants.
10.03.2014

El projecte Studia XXI, promogut per la Fundació Europea Societat i Educació amb el suport de la Divisió Global Santander Universitats, ha publicat recentment l'informe Crisi fiscal, finances universitàries i equitat contributiva .

Entre d'altres qüestions, l'estudi es fa ressò d'una correlació entre l'exigència i el rigor d'una universitat i el grau d'eficiència dels seus estudiants. L'informe critica la disparitat i manca de rigor de gran part de les universitats espanyoles en la normativa que regeix els criteris d'exigència, avaluació i rendiment acadèmic dels seus estudiants. Per contra, posa com a exemple la normativa de la UPF en aquest camp i els excel·lents resultats en rendiment acadèmic que aconsegueixen els seus estudiants, al capdavant del sistema des del 2006.

Taula de rendiment de les universitats espanyoles

Font: Crisis Fiscal, Finanzas Universitarias y Equidad Contributiva