Vés enrere Celebrada la segona sessió de treball del Consell Empresarial CEI - UPF ICÀRIA

Celebrada la segona sessió de treball del Consell Empresarial CEI - UPF ICÀRIA

El Consell, que es compon d'alts càrrecs d'empreses d'àmbits amb presència dels estudis i de la recerca de la Universitat, va debatre, juntament amb diferents membres de l'equip directiu de la UPF, propostes per millorar la connexió amb l'entorn.
06.10.2011

D'esquerra a dreta: Teresa Garcia-Milà, Pablo Cigüela, Emili Cuatrecasas, Núria Basi, Josep Joan Moreso, Josep Lluís Bonet i Miquel OliverEl 4 d'octubre es va celebrar al Rectorat de la UPF la segona sessió de treball del Consell Empresarial  CEI - UPF ICÀRIA que, amb la missió d'incorporar la visió del sector econòmic en el debat estratègic sobre la Universitat, es compon d'alts càrrecs d'empreses d'àmbits amb presència dels estudis i de la recerca de la Universitat.

En aquesta segona sessió es van debatre propostes de millora de la connexió entre la Universitat i el seu entorn, un dels problemes exposats pel rector de la UPF, Josep Joan Moreso, i la presidenta del Consell Social, Núria Basi, durant la presentació del projecte UPF. Posteriorment, el vicerector de Qualitat i Estratègia Institucional, Miquel Oliver, i la vicerectora de Política Científica i coordinadora del projecte, Teresa Garcia-Milà, van presentar algunes de les iniciatives endegades arran la sessió constitutiva del Consell Empresarial.

La creació del Consell Empresarial del CEI - UPF ICÀRIA forma part dels projectes finançats pel Ministeri d'Educació en el marc del Programa Campus d'Excel·lència Internacional. El Consell, que es reuneix en dues sessions de treball a l'any, es compon de les persones següents: Jesús Acebillo (Novartis); Josep Lluís Bonet (Consell Assessor, Fira de Barcelona / Freixenet); Pablo Cigüela (Santander); Emili Cuatrecasas (Cuatrecasas); Albert Esteve (Laboratoris Esteve); Carlos Mas (PricewaterhouseCoopers); Pedro Navarrete (Sony España); Josep Oliu (Banc Sabadell); Ernest Sales (Hewlett Packard) i Àngel Simón (Agbar).

Altres e-notícies relacionades:
> Constitució del Consell Empresarial del CEI UPF - ICÀRIA