Primer de tot, volem agrair la participació de tots els estudiants i felicitar tant els alumnes com els seus tutors i professors per la qualitat dels treballs lliurats.

En la convocatòria d’enguany s’hi han presentat més de 50 treballs de recerca d'estudiants de 2n de batxillerat de centres d'ensenyament secundari i, d’aquests, s’han seleccionat 10 treballs finalistes que seran defensats dijous 14 de juliol de 16:30h a 18:30h a l’acte de lliurament, en una sessió presencial a l'Auditori del Campus Poblenou.

Entre els premis atorgats en aquesta edició es donarà una menció especial al premi que voti el públic de la sessió, per tant us encoratgem a convidar a tots els vostres coneguts, companys i familiars; però necessitem que prèviament emplenin el següent formulari:

Formulari d'inscripció a l'acte de lliurament (aquest formulari es tancarà el proper dimarts 12 de juliol).

Adreça electrònica de contacte: [email protected]

Podeu seguir la presentació en streaming al següent enllaç:

Aquí teniu els treballs finalistes d'enguany:

TREBALLS FINALISTES

• Barreiro Franquet, Adrià. Un pas endavant: energia renovable als nostres peusInstitut Duc de Montblanc (Montblanc)
  • Costa Gayoso, Jordi. Projecte de depuració d'aigües residuals: Tractament secundari alternatiu d'aigües residuals del municipi de Figueres mitjançant microalgues cultivades en un raceway. Institut Ramon Muntaner (Figueres)
  • De la Rosa Añón, Alex. Composició MatemàticaInstitut Terrassa (Terrassa)
  • Guillaumes Galofré, Arnau.  Experimentació i estandarització del disseny d'un motor de polsInstitut Montgrós (Barcelona)
  • Llopart Fernández, Núria. Intel·ligència artificial.  Institut Jaume Callís (Vic)
  • Ponce Ribera, Emma. Com sonen les matemàtiques?. Escola Pia Balmes​ (Barcelona)
  • Pont Fugasot, Oriol. MemoLeap, una aplicació mòbil per ajudar-te a memoritzar​Escola Pia Calella (Calella)
  • Rodríguez Sansaloni, Miquel. Cotxes autònoms i intel·ligència artificial. Institut Joan Pelegrí (Barcelona)