Vés enrere

Plaça de la Mercè, 10-12

A/e: [email protected]

Funcions

El vicerector o vicerectora de Transformació Educativa, Cultura i Comunicació coordina i supervisa, sota la direcció del rector, les matèries següents:

• El projecte educatiu de la Universitat
  • Els models pedagògics, la innovació, la qualitat i la millora docents
  • L’impuls d’estratègies de comunicació que projectin el model de la UPF a la societat i al món
  • El desenvolupament del patrimoni i el programa cultural i la relació amb les institucions d’aquest àmbit
  • La promoció de la participació de la comunitat universitària en tot tipus d’actuacions on la cultura sigui element central

Nota biogràfica

Manel Jiménez Morales

Manel Jiménez Morales és llicenciat en Comunicació Audiovisual per la Universitat Pompeu Fabra i en Teoria de la Literatura i Literatura Comparada per la Universitat de Barcelona.

Té un doctorat en Comunicació Social per la Universitat Pompeu Fabra. Ha estat guionista, productor i director de diversos projectes de cinema i televisió, així com de programes culturals. Ha participat en diferents estades recerca d'abast internacional i ha impartit classes en diverses universitats alemanyes. El 2013 va endegar el desenvolupament de l'estratègia dels cursos MOOC i nous formats educatius a la UPF com a responsable de la incorporació de les noves tecnologies en l'ensenyament.

El 2016 va assumir la direcció acadèmica del CLIK.

Ha estat nomenat pel rector en data 28 de maig del 2021.