Vés enrere

Telèfon: +34 93 542 2836
A/e: [email protected]

Nota biogràfica

Tània Verge Mestre és llicenciada en Ciències Polítiques i de l'Administració per la Universitat Pompeu Fabra (2000) i doctora en Ciència Política per la Universidad Complutense i l'Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset (2006). Ha sigut Visiting Research Fellow a la University of Sussex (2006-2007) i ha treballat com a analista sènior al Centre d'Estudis d'Opinió (CEO) de la Generalitat de Catalunya (2007-2010). El 2010 es va incorporar al Departament de Ciències Polítiques i Socials de la UPF, on és Professora Agregada.

La seva recerca se centra en la participació política, social i econòmica de les dones; les dinàmiques de gènere del funcionament de les organitzacions i institucions; i l'adopció i implementació de les polítiques d'igualtat. Ha estat consultora del Consell d'Europa així com d'institucions públiques i d'organitzacions socials i polítiques en aquestes matèries.

El 2014 va ser nomenada delegada del rector per a les polítiques d'igualtat de gènere. El maig de 2017, en constituir-se la Unitat d'Igualtat com a servei universitari especialitzat, va asumir-ne la direcció.