Tindré calendari i horaris compatibles amb els de la UPF

A Idiomes UPF no s'imparteixen classes a final de cada trimestre durant els períodes d'exàmens UPF per tal que puguis concentrar-te en els teus estudis. A més a més, pots canviar d'horari cada trimestre si ho necessites i si tenim opcions que et puguin anar bé, i també incorporar-te als nostres cursos després de tornar d’una estada Erasmus a l’estranger.

No m’hauré de moure del campus UPF

Les classes es realitzen al campus de la Ciutadella, on es pot gaudir d'unes instal·lacions excel·lents per a l'aprenentatge d'idiomes (excepte pel que fa als cursos d’anglès en horari de 18.45-20.45h, que es realitzen al campus del Mar, i als cursos d’estiu, que es realitzen al campus del Poblenou).

El campus de la Ciutadella i el del Mar de la UPF estan molt ben comunicats amb metro (línia 4, Ciutadella-Vila Olímpica), tramvia (Wellington), Bicing i autobusos TMB. El campus del Poblenou és molt cèntric i està també molt ben comunicat amb metro (línia 1, Glòries), tramvia (Ca l’Aranyó), trens (Clot), Bicing i autobusos TMB.

Consulta com arribar als campus UPF

Podré obtenir crèdits per al meu expedient

En tots els nostres cursos d'idiomes pots aconseguir crèdits per als teus estudis de grau a la UPF segons la normativa vigent. A més a més, la UPF fomenta que els estudiants de grau es formin en llengües estrangeres i acreditin un nivell avançat d'anglès, alemany, italià o francès (B2 MECR) a final del segon curs. Per tal d'acreditar el nivell avançat d'aquestes llengües, la UPF estableix un sistema d'avaluació específic, la Prova Certificadora de Competència Lingüística (PCCL), que es pot realitzar en diferents convocatòries al llarg del curs acadèmic.

Descomptes

Cada any, en obrir la matrícula dels cursos oferim un 5% de descompte als cursos de l'oferta general d'aplicació directa.

A més a més, podràs aplicar-te un 5% addicional per a famílies nombroses, monoparentals o alumnes amb un grau mínim de discapacitat d'un 33% (import reemborsable una vegada pagada la matrícula i justificat el descompte amb el document acreditatiu. Recollida de sol·licituds, segona quinzena d'octubre).

Podré participar al Premi de Foment del Multilingüisme UPF

Com a alumne de grau a la UPF, si tinc un nivell molt alt d'anglès i estic interessat a estudiar una altra llengua estrangera i desenvolupar un perfil multilingüe, puc certificar el meu nivell d'anglès a través de la Prova Certificadora de Competència Lingüística (PCCL) de la UPF en qualsevol de les convocatòries anuals.

Si obtinc un dels 15 millors resultats de l'any acadèmic, podré optar a aquest premi, que consisteix en un curs gratuït de l'oferta d'Idiomes UPF.

Consulta tota la informació i la convocatòria del Premi PFM

Com a PDI o PAS de la UPF també tinc molts avantatges

Puc accedir a l’oferta de cursos d’Idiomes UPFi gaudir, com la resta d'alumnes, d'un 10% de descompte als cursos de l'oferta general d'aplicació directa, aquest descompte es pot aplicar fins al 24 de setembre.

A més a més, podràs aplicar-te un 5% addicional per a famílies nombroses, monoparentals o alumnes amb un grau mínim de discapacitat d'un 33% (import reemborsable una vegada pagada la matrícula i justificat el descompte amb el document acreditatiu. Recollida de sol·licituds, segona quinzena d'octubre).

A més a més,  si soc PDI de la UPF, puc gaudir de manera gratuïta de tota l’oferta en llengua general i per a usos específics (anglès, català i francès) que imparteix Idiomes UPF i m’ofereix trimestralment el Centre per a la Innovació en Aprenentatge i Coneixement - Center for Learning Innovation and Knowledge (CLIK) de la UPF.

Si soc PAS de la UPF puc accedir de manera gratuïta a l’oferta anual en llengua general o per a usos específics (anglès i català) que imparteix Idiomes UPF i m’ofereix anualment la Secció de Desenvolupament del Servei de PAS de la UPF.

Aquests cursos,  especialment dissenyats des de fa més d’una dècada per Idiomes UPF per tal de respondre a les necessitats específiques dels col·lectius professionals de la UPF, són un referent a l’àmbit universitari i tenen uns altíssims estàndards de qualitat i de satisfacció per part dels participants.

De fet, gairebé 300 membres del PDI i PAS de la UPF trien cada any formar-se en idiomes amb Idiomes UPF. Vols fer-ho tu també?