Tindré al meu abast diferents tipus de cursos i horaris segons les meves necessitats

A Idiomes UPF s’ofereixen cursos anuals (octubre-juny), intensius (de setembre a febrer o de febrer a juny), semipresencials, de preparació de diplomes, cursos d’estiu (juliol), etc. per tal de satisfer les meves necessitats i en funció de la meva disponibilitat horària. Així mateix hi ha disponibles horaris de matí, migdia, tarda i nit per tal de facilitar el meu aprenentatge d’idiomes.

Consulta els horaris disponibles en funció de la llengua que t’interessi estudiar.

Cada any, més de 4.000 persones (de la UPF i externes) trien Idiomes UPF per aprendre idiomes amb qualitat universitària. Vols fer-ho tu també?

Podré gaudir de les instal·lacions dels campus UPF

Les classes es realitzen al campus de la Ciutadella, on es pot gaudir d'unes instal·lacions excel·lents per a l'aprenentatge d'idiomes (excepte pel que fa als cursos d’anglès en horari de 19.00-21.00 h, que es realitzen al campus del Mar, i als cursos d’estiu, que es realitzen al campus del Poblenou). El campus de la Ciutadella i el del Mar de la UPF estan molt ben comunicats amb metro (línia 4, Ciutadella-Vila Olímpica), tramvia (Wellington), Bicing i autobusos TMB. El campus del Poblenou és molt cèntric i està també molt ben comunicat amb metro (línia 1, Glòries), tramvia (Ca l’Aranyó), trens (Clot), Bicing i autobusos TMB.

Consulta com arribar als campus UPF

Podré aprendre amb qualitat i certificats UPF

Tots els nostres cursos de llengües estrangeres (anglès, alemany, francès, italià, àrab, japonès, xinès i rus) estan oberts al públic extern a partir dels 16 anys, i a joves preuniversitaris i universitaris, i a professionals que vulguin gaudir de l’experiència d’aprendre idiomes en un entorn universitari, amb professorat nadiu i amb gran experiència docent. Així mateix, tota la nostra oferta acadèmica està adaptada als estàndards de la UPF i al Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües (MECR) i a més a més, en superar un curs obtindràs un certificat UPF sense cap cost afegit.

Idiomes UPF també ofereix l’oportunitat a qualsevol persona interessada, de la UPF o externa, d’estudiar espanyol des de nivell inicial a nivell superior a través del programa Spanish Program, així com de formar-se com a professor d’espanyol o també formar-se i acreditar el nivell superior de llengua catalana.

Consulta l’oferta