Vés enrere La Fundació Carolina llança un nou programa de beques (2017-2018) per a estudiants iberoamericans

Aquest projecte de mobilitat ofereix 521 beques, amb les quals es pretén donar suport a la innovació educativa i la formació de capital humà; també contribueix a la internacionalització de les universitats espanyoles i a millorar la imatge externa del país.
11.01.2017

En la 17a edició d'aquesta convocatòria, el programa ofereix 5 modalitats diferents: 271 beques de postgrau, 70 beques postdoctorals, 27 beques per a professors brasilers, 4 beques per a projectes d'iniciativa empresarial, 34 beques per a estudis institucionals i 115 renovacions (84 dels cursos de doctorat i 31 de cursos de postgrau). La convocatòria comprèn totes les àrees del coneixement i s'adreça exclusivament a estudiants d'Iberoamèrica que volen completar la seva formació a Espanya.

Foto: Fundación Carolina

En aquesta edició, la convocatòria consta d’un total de 166 programes acadèmics, dels quals 158 són de postgrau, 4 d’iniciativa empresarial, 1 d’estudis institucionals, el programa de doctorat, el programa d'estada de curta durada i el programa de mobilitat dels professors del Brasil.

El termini de sol·licitud de les diferents modalitats de beca romandrà obert fins el dia 6 d’abril. Els candidats poden trobar tota la informació referent a les beques al web.