Vés enrere Perspectiva global, comparada i multidisciplinària per a la internacionalització de l’assignatura Current Global Issues I - HUMANITATS

16.01.2024

Aquest projecte va néixer amb l'objectiu d'incorporar a la docència de l'assignatura Current Global Issues una sèrie de perspectives pedagògiques i de contingut docent diferent del què s’havia fet fins al moment.
Per fer-ho, es va buscar complementar les classes magistrals amb activitats de transferència del coneixement, de caràcter paritari i d'interseccionalitat, que portessin diferents experts de prestigi internacional. Aquestes activitats van contribuir a aportar una visió més detallada sobre un fenomen concret i, sobretot, d'actualitat i impacte sociopolític present a les nostres vides. La recerca, a més, va ser crear sinergies entre aquests experts provinents de diferents disciplines (antropologia, polemologia, africanistes i lingüística) i l’alumnat, oferint-los més opcions de futur i més eines per escollir la carrera, tant professional com acadèmica. En altres paraules, amb aquestes activitats el projecte ha volgut apropar i millorar la cooperació entre la societat, l'empresa i la universitat.

Equip:

• Alfonso Bermúdez Mombiela, professor del departament d'Humanitats

Paraules clau:

Internacionalització, interdisciplinarietat, igualtat, innovació, interculturalitat

Materials generats:

• Conferència de Yago Rodríguez a l’Auditori del Campus Ciutadella de la UPF