27.07.2017

Obertes les inscripcions a la II Conferencia Internacional “Universidad y desarrollo sostenible: experiencias de aprendizaje que comprometen el futuro” (RED-U)

Tindrà lloc els dies 13 i 14 de novembre a la Universitat del País Basc (Bilbao) i admet comunicacions fins al 15 de setembre.
23.07.2017

El Projecte Guiatge vincularà estudiants de secundària i de la UPF a partir de la participació ciutadana i el compromís social

El projecte, amb una metodologia d'aprenentatge-servei dissenyada pel CLIK, està impulsat per l'Associació Educativa Integral del Raval i subvencionat per l'Ajuntament de Barcelona.
22.07.2017

10 recursos per conèixer la nova ortografia i gramàtica del català

Des de l’Àmbit del Multilingüisme del CLIK us proposem una sèrie de recursos per aprendre, consultar i contrastar les noves normes de la Gramàtica i l’Ortografia de l’Institut d’Estudis Catalans.
21.07.2017

El CLIK participa al Fòrum Internacional d'Educació i Tecnologia

El passat 27 de juny es va celebrar el Foro Internacional de Educación y Tecnología a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona.
19.07.2017

Resolt el pla d'ajuts PlaCLIK 2017-2018

El dia 19 de juliol es va publicar la resolució del Pla d'Ajuts de Suport a la Qualitat i a la Innovació en Aprenentatge i Coneixement, PlaCLIK 2017-2018.
04.07.2017

El Programa en Formació Inicial de Docència Universitaria (FIDU) conclou amb 21 participants certificats

El 4 de juliol va tenir lloc l’acte de cloenda de l’edició més nombrosa del programa fins ara.
04.07.2017

L’Àmbit del Multilingüisme viatja a Suïssa per analitzar la realitat multilingüe del país

La UPF va presentar el seu model de política lingüística a experts multilingües de la Universitat de Lausana i de Friburg.
03.07.2017

El CLIK rep formació a la Universitat de Lausanne durant la 2017 Staff Training Week

Professionals de l’administració universitària procedents de vint universitats europees es van reunir a Suïssa per aprendre estratègies de mobilitat i internacionalització.
16.06.2017

2a Trobada d’Aprenentatge Servei Inscripcions obertes

Enguany la Xarxa ApS(U)Cat titula la trobada “Entitats i Universitats: col·laborar per transformar”, que tindrà lloc el proper 10 de juliol a la Universitat Rovira i Virgili.
15.06.2017

L’Aprenentatge Basat en Problemes a la Pick Up Idees 6

El 9 de juny va tenir lloc a la UPF Barcelona School of Management la Jornada Pick Up Idees 6

06.06.2017

35 Idees d'Innovació Docent superen la primera fase del PlaCLIK 2017-2018

Publicada la llista d’Idees PlaCLIK 2017-2018: la primera fase del Pla d'Ajuts de Suport a la Qualitat i a la Innovació en l'Aprenentatge i el Coneixement
02.06.2017

II Jornada InDocent: La innovació i la qualitat docent en dret: experiències, reptes i perspectives de futur

El passat 2 de juny, experts educadors en el món del dret i la innovació és van reunir a la UPF per debatre sobre noves tendències educatives.

31.05.2017

Manel Jiménez investiga a l'EUA com promoure el vincle entre recerca i docència a les universitats

El director del CLIK forma part del grup de treball “Building a link between research and teaching missions of the university” de la European University Association.
26.05.2017

"No hi ha indicadors que reflecteixin la qualitat en la docència”, Paul Blackmore, professor d’Educació Superior al King’s College London.

El passat 26 de maig, Paul Blackmore, expert en estratègies educatives universitàries, va ser convidat a la UPF per impartir una conferència en obert titulada “How can research and teaching work together?”.
25.05.2017

La UPF participa en els comitès científic, organitzador i executiu del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI)

El CLIK va tornar a formar part de l’organització del Simposi Internacional CIDUI “Desenvolupament professional docent: claus i reptes”.
25.05.2017

El model lingüístic de la UPF se sotmet a debat en una taula rodona organitzada pels estudiants del Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC)

Mireia Calm, coordinadora per a la Gestió del Multilingüisme, va presentar el model lingüístic de la Universitat Pompeu Fabra en un interessant debat sobre l’ús del català a l’educació pública.

17.05.2017

Estudiants amb pocs referents universitaris, participants en el Programa Horitzons, descobreixen el campus

La cloenda de la 3a. edició d’aquesta iniciativa impulsada per membres dels diferents col·lectius de la comunitat universitària va tenir lloc el 16 de maig al campus de la Ciutadella, amb la presència d’un centenar d'alumnes procedents de tres instituts de Ciutat Vella.
10.05.2017

Paul Blackmore impartirà una conferència a la UPF per parlar sobre la fusió de recerca i docència

El 26 de maig el professor d’Educació Superior al King’s College London parlarà sobre “How can research and teaching work together?” en una conferència en obert organitzada pel CLIK i adreçada a tot el personal docent i investigador de la Universitat.
08.05.2017

Becaris de la European University Institute visiten la UPF en el marc del 2017 Max Weber Programme

Del 8 al 12 de maig, set Max Weber fellows cursaran la Teaching Practice Week acompanyats per tutors de les facultats d’Economia, Ciències Polítiques i Humanitats.

21.04.2017

El CLIK participa en el primer European Learning & Teaching Forum de la European University Association

Juntament amb set altres universitats europees, Manel Jiménez, director del CLIK, col·laborarà en el grup “Building a link between research and teaching missions of the university”.