Vés enrere Nova guia sobre Aprenentatge Servei

Nova guia sobre Aprenentatge Servei

La Xarxa d’Aprenentatge Servei de les Universitats Catalanes i l’ACUP publiquen la "GUIA 5 - Experiències d’aprenentatge servei en pràctiques externes curriculars"

01.12.2023

La Xarxa d’Aprenentatge Servei de les Universitats Catalanes Xarxa ApS(U)CAT)  i l’Associació Catalana d’Universitats Públiques publiquen la "GUIA 5 - Experiències d’aprenentatge servei en pràctiques externes curriculars", disponible en català i castellà.  Les autores d'aquesta nova guia, Maria Antonia Buenaventura Rubio (Universitat de Barcelona), Marta Fuentes Agustí (Universitat Autònoma de Barcelona) i Concepció Amat Miralles (Universitat de Barcelona), plantegen qüestions sobre el que suposa fer aprenentatge servei (ApS) en el marc de les pràctiques externes tot exposant el sentit epistemològic d’aquestes pràctiques i les aportacions de la modalitat ApS.

La Xarxa ApS(U)CAT) té com a objectiu intercanviar experiències i construir nous coneixements respecte a la promoció, implementació, avaluació i institucionalització de l’aprenentatge servei en el context de les universitats catalanes. L’any 2018 s’estableix un marc de col·laboració amb l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP), per mitjà de la qual es dóna suport a la visibilització i consolidació de la Xarxa. L’ACUP considera que aquesta és una línia estratègica envers la qual ha d’avançar la universitat i en què es vol contribuir d’una manera activa.

Més informació: