Vés enrere La revista CIDUI publica les comunicacions del congrés 2023

La revista CIDUI publica les comunicacions del congrés 2023

El congrés va celebrar la seva XII edició a la Universitat de Lleida els dies 4, 5 i 6 de juliol del 2023

26.01.2024

El Congrés CIDUI aplega cada 2 anys professorat de les universitats públiques catalanes per treballar diversos temes relacionats amb l’educació superior. En la passada edició es va parlar sobre com millorar les experiències d’aprenentatge, centrant l’atenció en la necessitat de cercar estratègies per promoure entorns de qualitat que afavoreixin una major personalització i transversalitat del procés formatiu, posant l’alumnat al centre del seu procés d’aprenentatge.

La UPF hi va participar amb diferents propostes relacionades amb competències transversals, ús de xarxes socials, noves metodologies, formació PDI o l’impacte de la pandemia, entre d’altres.

Consulteu la revista amb totes les comunicacions NUM. 6 CIDUI 2023.

Llistat de comunicacions presentades per la UPF: