Vés enrere Dades de recerca, didactització i docència innovadora (DoReIn) - TRADUCCIÓ

Dades de recerca, didactització i docència innovadora (DoReIn) - TRADUCCIÓ

El projecte DoReIn estableix una connexió entre la recerca i la docència en dues matèries de l’especialitat d’Adquisició del Llenguatge, del Màster de  Lingüística Teòrica i Aplicada del Departament de Traducció i Ciències del Llenguatge de la UPF.

12.12.2023

Aquest projecte es basteix sobre la connexió entre recerca i docència als següents nivells inter-relacionats entre si, del més general al més específic:

• Primer nivell : Relaciona els dos àmbits, recerca i docència, eixos centrals de l’activitat universitària que sovint no es parlen, i incorpora les dades de recerca en plataformes i formats que permeten una manipulació i accés fàcil.
  • Segon nivell: Aproxima l’alumnat de màster a l’ús d’aquestes dades a partir de la seva didactització i el disseny de materials pedagògics adients per a l’aula de màster.

Equip:

• Aurora Bel Gaya
  • Sharon Gutierrez Metelli
  • Carmen Pérez Vidal

Paraules clau:

Recerca i docència a l’aula; Corpus de dades didactitzades; Dades empíriques i material docent; Dades orals i escrites per a ús docent;

Materials generats: