Vés enrere La UPF participa en els comitès científic, organitzador i executiu del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI)

El CLIK va tornar a formar part de l’organització del Simposi Internacional CIDUI “Desenvolupament professional docent: claus i reptes”.
25.05.2017

El Congrés Internacional Docència Universitària i Innovació i (CIDUI), a més de realitzar un congrés biennal, organitza, l'any que no hi ha congrés, un simposi sobre una temàtica específica d'actualitat relacionada amb l'educació superior. Enguany, el Simposi Internacional CIDUI “Desenvolupament professional docent: claus i reptes” va tenir lloc el passat 25 de maig a la Universitat de Barcelona.

En aquesta edició la jornada se centrava en el reconeixement de la docència universitària, en reflexionar sobre el rol del docent i plantejar una sèrie de reptes perquè la seva tasca estigui reconeguda dintre de l’àmbit de l’Educació Superior. Cada any el Center for Learning Innovation and Knowledge (CLIK) coorganitza i assisteix tant al congrés, com al simposi, que enguany ha reunit més de 150 professionals.

La qualitat del CIDUI i les sinergies que s'hi generen permeten el desenvolupament d'iniciatives conjuntes, amb la presència d'experts de referència en educació superior.