Vista la Resolució del rector de 19 de setembre del 2016 per la qual es constitueix l'UCA d'Economia i Empresa,

HE RESOLT:

L'equip de coordinació de la Unitat de Coordinació Acadèmica d'Economia i Empresa està compost per:

• Prof. José Garcia Montalvo, responsable de la UCA d'Economia i Empresa i director del Departament d'Economia i Empresa, que exerceix les funció de responsable de l'àmbit de Professorat, de l'àmbit Institucional i coordinador general de tots els àmbits de la UCA.
  • El prof. Walter Garcia-Fontes, degà de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, responsable de l'àmbit de Docència.
  • El prof. Xavier Cuadras Morató, sotsdirector del Departament d'Economia i Empresa, responsable de l'àmbit de Recerca.
  • La prof. Anna Torres Lacomba, secretària del Departament d'Economia i Empresa, responsable de l'àmbit d' Informació i Comunicació.
  • El cap de secretaria del Departament d'Economia i Empresa.
  • La cap de secretaria de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials.

José Garcia Montalvo

Responsable de la UCA d'Economia i Empresa