Descripció

La UPF disposa d’un sistema automatitzat i integrat per realitzar totes les gestions i procediments que requereixen la teva acreditació d’un nivell d’idioma:

• Acreditació d’idioma per la convocatòria de mobilitat
  • Reconeixement acadèmic en crèdits per aprenentatge de llengües en els estudis de grau (RAC)
  • Incorporació de crèdits en el mínor de Plurilingüisme

La UPF considera que la formació en llengües estrangeres dels seus estudiants de grau és fonamental. Per tant, no només vol fomentar aquesta formació, sinó també reconèixer l’esforç dels estudiants que en els darrers anys s’han format en competències i coneixements lingüístics.

A través d’aquest sistema podreu obtenir un document acreditatiu de coneixement d’idiomes UPF.

Termini

Tot el curs acadèmic. Per a cada procés que requereixi acreditació, cal consultar els terminis establerts.

Competència

Vicerectors competents en la matèria.

Requisits

Cal estar matriculat a un estudi oficial de la UPF.

Important

• És obligatori adjuntar-hi el certificat acreditatiu del nivell d’idioma. Per fer la cerca i trobar fàcilment el certificat que has d'adjuntar, pots emplenar diferents camps de la pantalla de cerca. Et recomanem el d'idioma i nivell. Si encara apareixen molts certificats al resultat de la cerca pots indicar, si ho saps, la institució o alguna paraula del nom del certificat a l'apartat corresponent. [No s'ha d'omplir el camp Id del certificat].​
  • Per a la convocatòria de mobilitat, només cal informar el nivell assolit, la data d’obtenció i adjuntar-hi el certificat.
  • En el cas que vulguis sol·licitar reconeixement de crèdits RAC i/o la incorporació de crèdits per al Mínor, si escau, cal que a més marquis les caselles corresponents.
  • Per obtenir el document acreditatiu de coneixement d’idiomes, cal que els certificats aportats estiguin validats per la secretaria dels teus estudis.​