Descripció

La Formació Transversal de Lliure Elecció és aquella formació que pots cursar dins de la Universitat en estudis diferents d'aquell en què estàs matriculat.

NOVETAT: El curs 2021-22 pots matricular assignatures de FTLE durant el període d'alta de matrícula.

Pots consultar tota la informació a Formació Transversal de Lliure Elecció.

Procediment

Matrícula juliol 2021

Automodificació matricula durant el curs 2021-2022

Consulta la guia de modificació de matrícula de la Formació Transversal de Lliure Elecció.

Termini

Assignatures del 2n i 3r trimestre: 30 de novembre i 1 de desembre del 2021 (des de les 9.00h a les 23.59h de l'últim dia)

Assignatures del 3r i 4t trimestre: 9 i 10 de març del 2022 (desde les 9.00h a les 23.59 h de l'últim dia)

Assignatures del 4t trimestre : del 15 d'abril al 15 de juny del 2022 (desde les 9.00 a les 23.59 de l'últim dia)

Si tens dubtes, fes un CAU d'Atenció Acadèmica a l'Estudiant.

Important

Abans d'escollir les assignatures de Formació Transversal de Lliure Elecció que vols cursar, cal que comprovis que pots matricular assignatures optatives d'acord amb la programació del teu pla d'estudis.

T'aconsellem que per una bona definició del teu currículum acadèmic abans de matricular una assignatura en consultis el Pla Docent així com els horaris.