Descripció

La Formació Transversal de Lliure Elecció és aquella formació que pots cursar dins de la Universitat en estudis diferents d'aquell en què estàs matriculat.

RECORDA: Pots matricular assignatures de FTLE durant el període d'alta de matrícula.

Pots consultar tota la informació a Formació Transversal de Lliure Elecció.

Procediment

Matrícula juliol 2023

Automodificació matricula durant el curs 2023-2024

Consulta al final de la página  la guia de modificació de matrícula de la Formació Transversal de Lliure Elecció.

Termini

• 13 i 14 de setembre del 2023: assignatures del 1r., 2n. i 3r. trimestre
  • 29 i 30 de novembre del 2023: assignatures del 2n. i 3r. trimestre
  • 6 i 7 de març del 2024: assignatures del 3r. i 4t. trimestre

Pendent: assignatures del 4t. trimestre i BISS.

Podràs modificar la teva matrícula, en les dades establertes, de 9.00  a 23.59 h.

Si tens dubtes, posa't en contacte amb el CAU d'Atenció Acadèmica a l'Estudiant

Si tens dubtes, fes un CAU d'Atenció Acadèmica a l'Estudiant.

Important

Abans d'escollir les assignatures de Formació Transversal de Lliure Elecció que vols cursar, cal que comprovis que pots matricular assignatures optatives d'acord amb la programació del teu pla d'estudis.

T'aconsellem que per una bona definició del teu currículum acadèmic abans de matricular una assignatura en consultis el Pla Docent així com els horaris.

GUIA DE MODIFICACIÓ DE MATRÍCULA

A través de l'adreça secretariavirtual.upf.edu accediràs al procés de modificació de matrícula durant els terminis establerts per la Universitat.

A continuació, et detallem els passos que has de seguir per modificar la teva matrícula.