De l'11 al 18 de novembre

Sol·licitud

Fes la teva sol·licitud a la secretaria virtual

IMPORTANT! Queda’t còpia de la teva sol·licitud (resguard en pdf).

28 de novembre

Llistat provisional de sol·licituds admeses i excloses

1. Resolució
  2. Llistat provisional de sol·licituds admeses, en participació condicionada i excloses (Annex 1)
  3. Instruccions (Annex 2)
  4. Instància per al·legacions (si escau)

Les al·legacions s'han de presentar en paper a l'OMA en el seu horari d'atenció des de dijous 28 de novembre a les 10.00h fins dijous 12 de desembre a les 17.00h (veure Annex 2). No s'acceptaran fora d'aquest termini ni per qualsevol altre mitjà que l'indicat en l'annex 2.

20 de desembre

Resolució d'al·legacions rebudes

1. Resolució

2. Annex

21 al 27 gener (fins les 10.00h)

Pre-assignació de places

Ja pots consultar a la secretaria virtual la plaça que tens pre-assignada.

a) Si tens una plaça pre-assignada, a finals de gener es publicarà el llistat provisional de places assignades i llavors podràs acceptar la teva plaça.

b) Si no t'apareix cap universitat assignada, és perquè has quedat en llista d'espera, no cal que facis res. Després del període de desistiments encara tens opció a fer una nova sol·licitud d'intercanvi durant el període de reassignació (previst per principis de febrer).

c) Si tens plaça però vols abandonar el procés de participació, envia el formulari de desistiment degudament signat i escanejat a [email protected], fins el 27 de gener a les 10.00 h.
No s'acceptaran peticions fora de termini ni s'atendran fora d'aquest mitjà. Si abandoneu ara el vostre procés de participació a la convocatòria, no estareu penalitzats si l'any vinent voleu sol·licitar un intercanvi.

28 de gener

Estem treballant en la millora de places. Es possible que no vegis informació a la secretaria virtual.

Aquesta setmana informarem de quan s'obre el periode d'acceptació i renúncia de les places.

3 febrer

Resolució

Annex 1 - Llistat provisional de places assignades

Annex 2 - Llistat d'estudiants en llista d'espera i participació condicionada: aquests estudiants aniran a reassignació.

Annex 3 - Resolució complementària

S'obre el termini per Acceptar o renunciar a la plaça provisionalment assignada des d'avui dia 3 de febrer a les 19.00h fins el 10 de febrer a les 09.00h.

4 febrer

Per als estudiants amb plaça assignada:

Ja podeu informar a la secretaria virtual de les dates aproximades de la vostra estada. Amb aquesta informació farem les nominacions a les universitats de destinació.

10 febrer a les 14.00h fins 13 febrer a les 17.00h

INICI PERIODE DE REASSIGNACIÓ:

S'obre el període de sol·licitud de places vacants des d'avui 10 de febrer a les 14.00h fins el dijous 13 de febrer a les 17h.

Es pot presentar acreditació d'idioma en aquest periode a l'Oficina de Mobilitat i Acollida (OMA) del teu campus.

18 febrer a les 11.00h fins 20 febrer a les 17.00h

Si tens una plaça assignada en reassignació: