30/05

NOTA IMPORTANT: S'ha detectat un error en l'assignació d'ajuts Erasmus+Internacional, on falta la University of British Columbia.

Un cop esmenades les resolucions pertinents, s'informarà als estudiants afectats.

Publicació de l'adjudicació de beques de mobilitat internacional del curs 2022-23:

NOTA: La resolució d'adjudicació de beques Santander Erasmus encara no està disponible. Tan aviat com sigui possible, es publicarà i els estudiants rebreu un correu amb la informació referent a aquest ajut.

07/02

OBERT PERIODE DE REASSIGNACIÓ:

1. Consulta les places vacants:
  2. Diversos estudis
  3. Facultat d'Economia i Empresa (Atenció: la plaça vacant per St. Gallen és per al segon semestre - spring'23. Plaça no oberta pels estudiants del doble grau dret-economia/ade)
  4. Facultat de Dret (Atenció: la plaça vacant per Singapore Management University és pel segon semestre - spring '23)
  5. Facultat de Comunicació
  6. Facultat d'Humanitats
  7. Facultat de Ciències Polítiques i Socials
  8. Facultat de Ciències de la Salut i de la Vida
  9. Facultat de Traducció i Ciències del Llenguatge
  10. Escola d'Enginyeria
  11. Fes la teva sol·licitud fins el 14 de febrer
  12. Publicació de l'adjudicació de places de reassignació: a partir 18 febrer

28/01

Consulta la plaça adjudicada i indica les dates d'estada a la secretaria virtual.

El termini per qui vulgui renunciar a la plaça adjudicada:

Divendres 04/02 a les 23.59h

​Publicació del llistat provisional de places vacants per reassignació:

Dilluns 31/01

21/01

• Consulta la Pre-assignació de places (proposta d'adjudicació, encara no definitiva, apartats 3.2 b i c de les bases).

• Si vols desistir (abandonar la teva participació a la convocatòria de mobilitat internacional pel curs 2022-23):
  1. Emplena el Formulari
  2. Envia'l per Instància general
  3. Termini: dimarts 25/01 a les 23.59h​

• Si no vols desistir, a finals de Gener us avisarem per correu electrònic perquè Accepteu o Renuncieu a la plaça finalment adjudicada.

Gener

A continuació, us detallem quines seran les següents fases de la convocatòria, per ordre:

1. Pre-assignació de places
  2. Periode de desistiments
  3. Assignació definitiva de places
  4. Periode per acceptar o renunciar a les places assignades

La descripció de cada fase està explicada a les bases de la convocatòria, apartat: Procediment d'adjudicació.

L'assignació de places del mes de gener va adreçada als estudiants de l'Annex 1: sol·licituds admeses.

Us informarem de les dates de cada fase a través d'aquest web i del correu electrònic d'estudiant UPF.

Els estudiants de l'Annex 2: participació condicionada, rebreu informació al mes de febrer, quan acabi aquesta primera ronda d'assignació de places.

17/11 al 26/11 a les 23.59h

ATENCIÓ! Quan acabis de fer la teva sol·licitud, és possible que la sessió es tanqui automàticament. No passa res! Pots tornar a entrar a l'enllaç de la sol·licitud, per veure-la o modificar-la.

NOTES importants sobre la sol·licitud:

• L'àrea d'estudis no és rellevant.
  • El semestre d'estada: és orientatiu. Ara mateix només s'ha d'emplenar per optar a la plaça. Un cop tinguis la plaça adjudicada, és quan et demanarem que informis quin semestre marxes.

Convocatòria anterior