19/12/2023

Publicació de la concessió d'ajuts Erasmus+ Europa, pels estudiants que inicien la mobilitat a partir de gener de 2024:

11/07/2023

Publicació de l'adjudicació dels ajuts de mobilitat internacional UPF World del curs 2023-24:

07/07/2023

Publicació de l'adjudicació dels ajuts de mobilitat internacional Erasmus+ i Erasmus+ Internacional del curs 2023-24:

Al novembre/desembre es publicarà el llistat d'adjudicataris Erasmus +amb l'import mensual i l'import màxim pels estudiants que faran l'estada al 2n i 3r trimestre.

03/03/2023

Publicació dels llistats definitius d'estudiants adjudicataris amb plaça assignada i sense plaça:

1. Resolució
  2. Annex 1 - Llistat d'estudiants adjudicataris amb una plaça d'intercanvi
  3. Annex 2 - Llistat d'estudiants sense plaça

21/02/2023

Publicació dels resultats de la reassignació de places vacants:

El termini per acceptar o renunciar a la plaça adjudicada finalitzarà DIMARTS 28/02 a les 23.59h.

*Hem detectat una incidència en algunes de les vostres sol·licituds que fa que no aparegueu en cap dels llistats. Hem notificat la incidència i tan aviat s'hagi solventat, us ho farem saber.

10/02/2023

OBERT PERIODE DE REASSIGNACIÓ

Consulta les places vacants:

1. Diversos estudis (Atenció: hi ha 9 places vacants per a l'ITESM (Mèxic). Les places vacants per a la Universitat de Richmond són per al segon semestre de 2024).
  2. Facultat d'Economia i Empresa
  3. Facultat de Dret (Atenció: hi ha una plaça vacant per a la Göterborgs Universitet (Suècia) dirgida als estudiants de Dret).
  4. Facultat de Comunicació
  5. Facultat d'Humanitats
  6. Facultat de Ciències Polítiques i Socials
  7. Facultat de Ciències de la Salut i de la Vida
  8. Facultat de Traducció i Ciències del Llenguatge
  9. Escola d'Enginyeria
  10. Fes la teva sol·licitud fins el 17 de febrer
  11. Publicació de l'adjudicació de places de reassignació: a partir 20 febrer

01/02/2023

Consulta la plaça adjudicada i indica les dates d'estada a la secretaria virtual.

El termini per qui vulgui renunciar a la plaça adjudicada: DIMECRES 08/02 a les 23.59h

​Publicació del llistat provisional de places vacants per reassignació:

DIVENDRES 10/02

23/01/2023

Consulta la Pre-assignació de places (proposta d'adjudicació, encara no definitiva, apartats 3.2 b i c de les bases).

(Nota Important: el dia 24/01 la secretaria virtual no estarà disponible)

Si vols desistir (abandonar la teva participació a la convocatòria de mobilitat internacional pel curs 2023-24):

1. Emplena el Formulari

2. Envia'l per Instància general

3. Termini: divendres 27/01 a les 23.59h​

Si no vols desistir, a partir del 1 de febrer us avisarem per correu electrònic perquè Accepteu o Renuncieu a la plaça finalment adjudicada.

Del 14/11 al 25/11 a les 23.59h

NOTES importants sobre la sol·licitud:

• Pots escollir fins a 8 opcions i modificar l'ordre com vulguis, fins al tancament de la sol·licitud. Després ja no es podran modificar ni canviar l'ordre.
  • L'àrea d'estudis i els crèdits idioma alumne, que apareixen al seleccionar la plaça no són rellevants. No cal que facis res amb aquests camps.
  • El semestre d'estada: a la sol·licitud posa el semestre d'estada preferent, d'acord amb el calendari UPF. Un cop tinguis la plaça adjudicada, et demanarem que informis de les dates aproximades d'estada.