Vés enrere Beques de la Fundació ”la Caixa”

Beques de la Fundació ”la Caixa”

Et convidem a tu i als teus col·legues a les sessions informatives online sobre les beques de doctorat INPhINIT i de postdoctorat Junior Leader de la Fundació ”la Caixa”.

Universitats i centres de recerca a Espanya, 13 de setembre | 11 h (hora espanyola) --> Apunta-t’hi

06.09.2023

La Fundació "la Caixa" impulsa diferents tipus de beques especialitzades perquè els estudiants puguin aprofundir en camps clau del coneixement.

Les beques de doctorat INPhINIT van dirigides a investigadors de totes les nacionalitats que vulguin cursar estudis de doctorat en universitats i centres de recerca d’Espanya i Portugal.
Pel que fa a les de postdoctorat Junior Leader, són beques per a investigadors de totes les nacionalitats, per fer recerca postdoctoral en universitats o centres de recerca d’Espanya o Portugal.